פורום דיאטה קלאב

הפורום מיועד לכל המתעניינים באורח חיים בריא,תזונה ודיאטה. זה המקום לשאול,להתייעץ ולשתף.

מנהל הפורום: galita, דיאטנית החברה

כדי להשתתף באופן פעיל בפורום, יש צורך להתחבר למערכת. במידה ועדיין לא נרשמת לפורום, כל שעליך לעשות הוא להקדיש שתי דקות לצורך רישום חינם בטופס ההרשמה המקוון לפורום. מייד לאחר ההרשמה תוכל להכנס לפורום כחבר פעיל.

באם הנך חבר/ה פעילה באחת מקבוצת התמיכה של דיאטהקלאב, אנא הרשם/י באמצעות טופס ההרשמה למשתתפים.

    •    
    • שלבים

    • מאת: orna
    • נשלח בתאריך: 18-05-2009 00:33
    שלום דנה שלב ב' למי שייך ושלב ג' למי שייך?

    האם אפשר לשנות סדר 6 הארוחות? לדוגמא: ארוחת בניים, ארוחת בניים, ארוחת צהרים, ארוחת ערב, ארוחת ביניים, ארוחת ביניים?

    הוספת תגובה
    נושא

    תוכן





    שלום דנה שלב ב' למי שייך ושלב ג' למי שייך?

    האם אפשר לשנות סדר 6 הארוחות? לדוגמא: ארוחת בניים, ארוחת בניים, ארוחת צהרים, ארוחת ערב, ארוחת ביניים, ארוחת ביניים?

    הוספת תגובה
    נושא

    תוכן





    שלום דנה שלב ב' למי שייך ושלב ג' למי שייך?

    האם אפשר לשנות סדר 6 הארוחות? לדוגמא: ארוחת בניים, ארוחת בניים, ארוחת צהרים, ארוחת ערב, ארוחת ביניים, ארוחת ביניים?





      •    
      • היי אורנה,

      • מאת:
      • נשלח בתאריך: 18-05-2009 10:02
      השלבים מותאמים באופן אישי לכל משתתף לפי עודף המשקל שלו והרגלי האכילה.
      לגבי שינוי סדר הארוחות, מומלץ שלא לשנות כפי שרשמת כי את עלולה לצבור רעב שיגרום לאכילת פיצוי.
      אבל את תמיד יכולה לנסות, אולי לך זה יתאים smile
    •    
    • שיעמום , אוכל והפרדה

    • מאת: lora
    • נשלח בתאריך: 17-05-2009 12:26
    אתמול לפנות ערב שעמם לי מיד זה מתחבר לי עם אני רעבה, משהו לאכול
    הקול השפוי אמר לי השעה 6 זה לא זמן אוכל.
    ידעתי שאני צרכה לצאת מהבית או לעשות משהו
    ואז בעלי אמר בא לך טיול בים
    קפצתי על המציאה והיה נפלא חזרנו כעבור שעתים אכלתי את ארוחת הערב לפי התוכנית וגם לילה הרגשה נהדרת.
      •    
      • שלבים

      • מאת: orna
      • נשלח בתאריך: 18-05-2009 00:31
      שלום דנה שלב ב' למי שייך ושלב ג' למי שייך?

      האם אפשר לשנות סדר 6 הארוחות? לדוגמא: ארוחת בניים, ארוחת בניים, ארוחת צהרים, ארוחת ערב, ארוחת ביניים, ארוחת ביניים?
    •    
    • תודה לכל התומכות ו...

    • מאת: lora
    • נשלח בתאריך: 16-05-2009 13:42
    מודה לכל התומכות
    לקחתי מתוך הדברים ואני מנסה שוב
    מאוד רוצה לאכול בצורה שפויה
    מכינה לי תוכנית אוכל מסודרת
    אנסה לעקוב אחר התנהלות שלי ולבדוק את הקשיים
    וכמובן לדווח ולהעזר בכם
    עד עכשיו אכלתי לפי התוכנית
    •    
    • הטרוף של האכילה מתיש אותי

    • מאת: lora
    • נשלח בתאריך: 12-05-2009 02:52
    אני קמה כל בוקר עם נכונות לשמור על תוכנית האוכל שלי
    ולא מצליחה בכל פעם נופלת על משהו אחר
    הולכת לישון עם מחשבה שמחר יום חדש ואאתחיל שוב
    אבל הכוח הולך ואוזל
    אני דיי מיואשת
    אבל בליבי מאמינה שעוד יבוא יום ואצליח
    אשמח לקבל עזרה
    •    
    • הסברים והבהרות לגבי המתכונים באתר

    • מאת:
    • נשלח בתאריך: 13-05-2009 07:29
    הי לכם, אשמח באם תוכלו לעבור על כל המתכונים המצויינים באתר ולוודא שאכן בכולם מצויינים המנות המרכיבות כל תפריט. כמו כן, בחלק מהמתכונים מצויין 1 מנת חלב ו/או 1 מנת לחם - האם מדובר במנת חלבון ומנת פחמימה - אשמח באם זה יהיה אחיד - שכל המתכונים ידברו אותה "שפה" (המוכרת של דיאטה קלאב") - האם מנת לחם זה מנת פחמימה או שמא מדובר בפרוסת לחם קל?
    שיהיה לכולנו בהצלחה - וכל מי שיצטרף אלינו יבורך. בוקר טוב inlove
    •    
    • שאלה לדנה

    • מאת: lora
    • נשלח בתאריך: 12-05-2009 11:09
    אני משתמשת בממתיק דאייט
    מכיל 2 קלוריות ל100 מל"ג
    באיזו כמות אני יכולה להשתמש ליום וכיצד לחשב זאת
      •    
      • זה זניח, את לא צריכה לחשב את הממתיק smile

      • מאת:
      • נשלח בתאריך: 12-05-2009 17:06
    •    
    • מאכלים התמכרותיים

    • מאת: lora
    • נשלח בתאריך: 12-05-2009 11:07
    אני מרגישה שמאכלים מסויימים כמו מתוקים, עוגות גם מלוחות, פיצוחים, פירות יבשים,גלידות גם דאייט וכל החתיפים והממתקים הם עבורי חומר ממכר ואני מנסה להימנע מהם. אני נעזרת לשם כך בתוכנית של אכלנים כפייתים .
    אבל כרגע זה לא כל כך עוזר לי אז אני ממשיכה לנסות.
      •    
      • אכלנים כפייתיים

      • מאת: SS
      • נשלח בתאריך: 12-05-2009 13:13
      למיטב ידיעתי, התכנית כוללת שלב של הימנעות, אבל את יכולה להגיע אליו רק אם עברת עם עצמך שלבים קודמים לו. לקפוץ על ההתחלה להימנעות מקמח וסוכר לבן זה כמעט בלתי אפשרי, אלא אם כן את חזקה מאוד. ואם את חזקה מאוד, גם דיאטה פחות קיצונית כמו הטיפול במכורים לאכילה כפייתית, תוכל לעזור לך.
      דיאטת דיאט קלאב הרבה יותר שפוייה בעיני, ואני מחשיבה עצמי בהחלט כאכלנית כפייתית.
      בחוויה שלי, כשהאוכל מסודר, הכל יותר טוב לי, העולם נראה יותר יפה וטוב, ויש לי יותר כח להתמודד עם הקשיים שלי.
      והדיאטה הזו של דיאט קלאב מרגיעה אותי. לעת עתה. :-)

    •    
    • שאלה לדנה ולאיילת.

    • מאת: gals
    • נשלח בתאריך: 11-05-2009 09:44
    שלום דנה ואיילת,
    רציתי לשאול האם ניתן לאכול חטיף שוקולד דיאטטי של "עלית"במסגרת התכנית ולא כמנה מותרת?
    (הוא מכיל 92 קלוריות)
    דבר שני רציתי לשאול את איילת מדוע הודעה שכתבתי נמחקה כלא היתה cry ??? ראיתי אותה מופיעה אך לאחר מספר שעות היא נעלמה...
    תודה והמשך יום טוב,
    גל.
      •    
      • חטיף שוקולד

      • מאת:
      • נשלח בתאריך: 11-05-2009 10:14
      החטיף המדובר יכול להחליף מנה ושליש פחמימה :)
        •    
        • איזה כייף!! תודה love

        • מאת: gals
        • נשלח בתאריך: 11-05-2009 10:31
    •    
    • דנה תודה על תשובתך אבל לא הבנתי משהו

    • מאת: 1357
    • נשלח בתאריך: 10-05-2009 10:35
    dizzy האם אני צריכה לאכול 3 מנות חלבון חלבי בנוסף למנת החלבון הבשרי? או 2.5 שזה כולל בתוכו את החלב - שאינני שותה כאמור? (אני בתפריט א')תודה על תשומת הלב.
      •    
      • אז אסביר בשנית cool2

      • מאת:
      • נשלח בתאריך: 11-05-2009 10:13
      בתפריט א' את צריכה לאכול 2 מנות חלבון חלבי פלוס חצי מנה שהיא 1/2 כוס החלב (או תחליף מכיוון שאת לא שותה)
      בהצלחה!
    •    
    • ניוזלטר יוצא לדרך במהלך חודש מאי

    • מאת: dietaclub
    • נשלח בתאריך: 10-05-2009 12:59
    בשעה טובה, במהלך חודש מאי נצא לדרך עם הניוזלטר.
    תודה לכל הנרשמים, אתם נמצאים ברשימת התפוצה ובקרוב תקבלו באופן קבוע את המייל.
    לאלה שטרם נרשמו, נשמח לצרף אתכם לרשימת התפוצה. אנא הרשמו בקישור הבא:
    http://dieta-club.co.il/newsletter.php
    בהצלחה!
    •    
    • תפריט א'-שאלת הבהרה

    • מאת: 1357
    • נשלח בתאריך: 10-05-2009 08:24
    love שלום רב,
    אני עושה תוכנית לפי תפריט א' - (כבר שלוש שנים בערך). בתפריט שפרסמתם באתר כתוב: 2.5 מנות חלבון חלבי ו- 1 חלבון בשרי. אני באופן קבוע אוכלת 2 מנות חלבון חלבי ולא 2.5. האם הכוונה בחצי הנוסף לתוספת החלב המותרת? אני לא שותה חלב. האם להוסיף חצי מנת חלבון נוספת? בנוסף, את שתי מנות החלבון החלבי אני מחלקת ל-4. זאת אומרת: 4 פר' פסטרמה = 2 בכל כריך. 2 גבנ"צ 5 = 1 בכל כריך. ככה יותר קל לי להתגבר על מיעוט מנות החלבון החלבי. האם זה בסדר? האם יש המלצות נוספות שיכולות להקל על הקושי שבמיעוט החלבונים בתפריט א'? תודה רבה על התייחסותכם.
      •    
      • בוקר טוב smile

      • מאת:
      • נשלח בתאריך: 10-05-2009 09:04
      כדאי להוסיף את חצי מנת החלבון החלבי וכדאי שהיא אכן תהיה חלבית, על מנת שגופך יקבל יותר סידן.
      אין כל בעיה בפיצול עליו את מדברת.
      אם את לא שותה את 1/2 כוס החלב, כדאי להוסיף חצי מנת חלבון חלבי נוספת ושוב, ממקור חלבי, בגלל הסידן.
      בהצלחה!
    •    
    • אתמול נהייתי רעבה אחה"צ

    • מאת: SS
    • נשלח בתאריך: 07-05-2009 11:30
    הצלחתי לאכול גזר ומלפפון אחד, לחכות קצת עם הדחף לאכול מתוק, שלא לפי התכנית, ועברתי את המשבר.
    כבר היום קשה לי לשחזר כיצד הרגעתי את עצמי והחוויה הזו של ההתגברות על הרצון, חדשה לי לגמרי!
    אני מאוד חוששת מהמשבר הבא. אין לי הרבה כלים להתמודד עם מחשבות אוטומטיות והרצון לפיצוי מיידי.

    אני שבועיים בתכנית, בלי קבוצה עדיין. אפשר אולי לקבל עזרונת קטנה כאן?

    המון המון תודה מראש,
    יעל.