ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

פנינה ואמציה נחום

ככה זה כשיש שניים...

פורסם בתאריך: 28-06-2009

שמי: אמציה נחום, בן 52, משקל ישן 118 ק"ג

הורדתי  37 ק"ג, כעת בשמירה

בנובמבר 2007 נרשמתי לדיאטה קלאב  כל מי שזוכר ומכיר אותי  יודע ש"אמציה שמן" במהלך חיי עשיתי דיאטה אך מעולם לא החזקתי מעמד השינוי חל כאשר חזרתי מטיול  וראיתי תמונות שבהן אני מופיע ולא האמנתי  שאכן זה אני חיפשתי תוכנית שתתאים לי שבה אוכל להנות ולא  לסבול. דרך מודעה בעיתון הגעתי לתוכנית ושם הכל השתנה. עדינה לביא מנחת הקבוצה בבת ים גרמה לי יחד עם הרצון שהיה בי לקבל את תוכנית האכילה ולהנות .

שמי: פנינה נחום, בת 49, משקל ישן 77 ק"ג

הורדתי 17 ק"ג, כעת  בשמירה.

הגעתי לתוכנית דיאטה קלאב  לאחר חודש שבעלי נירשם. כבר במהלך החודש הראשון ראיתי את צורת האכילה ופשוט הוקסמתי יש לומר שהיו לי ספקות  בגלל ה"מנה המותרת אבל מי שמבצע נכון ולוקח ברצינות את כל הנושא אין חוכמות זה מצליח ובגדול. ביום א' בשבוע אני מגיעה לקבוצה ולמנחה הנהדרת שלנו עדינה לביא וסופגת ידע על תזונה ועל צורכי הגוף . הארוחה של כל 3 שעות גורמת לי לא להיות רעבה ולהנות מתפריט עשיר. בבוקר כאשר אני מתלבשת לעבודה אני לא מבזבזת זמן לחפש בגד שיראה אותי לא שמנה. כל הושטת יד ללקיחת בגד מהארון  גורמת לסיפוק  ולמחמאות. הרבה שואלים אותי "תגידי לנו מה את אוכלת?" ואני מוצאת את עצמי מסבירה על הפחמימות ,החלבונים והשומנים, הפרות והמנה המותרת. יחד עם זאת אני מציינת שלבד קשה להצליח. השילוב של הדינאמיקה הקבוצתית וסיכום השיעור על ידי המנחה גורמת להעשרת ידע  וזאת אני רוכשת רק בהגעה קבועה לקבוצה. השילוב של רצון יחד עם המפגש  זה המפתח להצלחה. ובנוסף, כזוג , אני ובעלי שנמצאים יחד בתוכנית מקל ותורם לעמוד בכייף באתגר. כיום שנינו בשמירה ונהנים מאוד.

פנינה: "אני גאה בעצמי על השינוי . שיניתי את כל המלתחה ואני יכולה  לומר לכם שזאת הדיאטה המומלצת. אני אוכלת את כל אבות המזון והפנמתי שזה אורח חיי. כמובן, ללא המפגש השבועי אני מודעת לכך שלבד לא אוכל לעמוד  באתגר...

אמציה: "אני לעולם לא מגיע למצב של רעב."  למנה המותרת יש חלק נכבד ואף גורמת לי לא לחטוף או לנשנש כלום במשך השבוע. כל יום ראשון אני מגיע יחד עם אשתי שהצטרפה לתוכנית ולא מוותרים על המפגש. אנו רואים זאת כמפגש חברתי עם המנחה עדינה ועם קבוצה תומכת ומגובשת. כיום לאחר שנה וחצי ירדתי 37 ק"ג..."  

חזרה לרשימה