ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

סיבוב שני בדיאטה קלאב

פורסם ביום 12-5-2010, בשעה 19:02 ע"י oula

אני משתתפת ותיקה למדי, אבל גם די חדשה ב"דיאטה קלאב". יש לי ניסיון רב שנים, הרבה תובנות, ושליטה טכנית מלאה בתוכנית – אבל רק חמישה קילו פחות, אם סופרים את הסיבוב הנוכחי שלי ב"דיאטה קלאב". את הסיבוב הראשון, שהחל לפני עשור, התחלתי בערך במשקל בו אני נמצאת היום. ירדתי אז מעל 10 קילוגרם, ושמרתי על ההישג לאורך תקופה קצרה … אבל מאז ילדתי ילדים, גרתי הרחק, חוויתי טלטלות רבות, וכמובן – העליתי את כל הקילוגרמים שהצלחתי להשיל, ואף למעלה מכך – תרתי משמע. עכשיו חזרתי, סוף סוף, ואני בתחילתו של התהליך: בפעם השנייה. האם אהיה חכמה יותר בפעם הזו ? האם אדע לשמור על ההישגים שלי ? האם אצליח לא לוותר לעצמי ?

החלטתי לכתוב את הבלוג מכמה סיבות. ראשית, אני נהנית לכתוב. שנית, אני מקווה שכך אהיה מחוייבת יותר לתהליך ההרזייה שלי עצמי. שלישית, אם אוכל לעזור לאחרים – ולו במעט – דייני. אני מתכננת לכתוב גם על הדברים הפשוטים, הטכניים, היומיומיים, וגם לנסות לגעת ברבדים הנסתרים בנבכי הנפש שלי. אשמח כמובן לכל תגובה, לכל עידוד, וגם לביקורת. אנסה לכתוב בתדירות גבוהה, ומבטיחה לקרוא את התגובות ולהתייחס אליהן, בין אם בכתב ובין אם בתוך-עצמי.

קצת על עצמי: לקראת 40, נשואה באושר (יחסי) ואמא ל-3 זאטוטים שובבים. מתגוררת בעיר בינונית במרכז הארץ. משכילה למדי ופעילה מאוד מאוד במגוון תחומים: בין היתר נוגעת גם בתחומי החברה, איכות הסביבה, תזונה ומדע באופן כללי. אוהבת לקרוא, לטייל, ללמוד וליצור (תפירה, בישול, אמנות וכו') – אבל למי יש זמן לכל זה … אני חיה ב"שוטף" ומנסה לנשום, זה הכל.

וטיפ לסיום: איך מגוונים כריכים ?

קולים פלפל אדום בתנור או על האש, משאירים כשעה-שעתיים בכלי סגור או בשקית, קולפים וחותכים לרצועות. שומרים במקרר לכמה ימים. שתיים-שלוש רצועות דקות יתאימו כמעט לכל כריך: פסטרמה, גבינה, חומוס, טחינה, ממרח חצילים.

מגרדים מעט גזר ושמים בכריך, עם או בלי חסה.

שתי טיפות של מיץ לימון – למרוח עם הגבינה על הלחם. גם הגבינה הלבנה הכי פשוטה ודלת-שומן מקבלת טעם של לבנה איכותית.

נגיעות של חרדל – ממש עם קצה הקיסם – משדרגות כריכי פסטרמה בלי להוסיף קלוריות.

את הביצה הקשה אפשר לפרוס לפרוסות לשים בתוך הכריך, עם חצילים, חומוס או גבינה. פרוסה אלכסונית דקיקה וארוכה של מלפפון חמוץ הולכת יופי על פרוסות הביצה.

אם יש לכם רעיונות נוספים לגיוון הכריכים, אשמח לקרוא אותם. בתקופה הקרובה אבלה ימים רבים בנסיעות, כך שהתוכנית שלי תכלול יותר כריכים ופחות ארוחות בצלחת.

בסבלנות ובאמונה,

אולה

תגובה אחת

  1. פורסמה ביום 13/05/2010 בשעה 07:36 | קישור קבוע

    ברוכה הבאה אולה,
    את יודעת, הפסיכולוגים שפיתחו את מודל השינוי המעגלי וכתבו את הספר להשתנות לתמיד (מתורגם), טוענים, שככל שמסתובבים במעגל השינוי, כלומר, שככל שעוברים את מעגל ההתחלה-שמירה- שבירה-נטישה- התחלה….וחוזר חלילה, כך משך זמן ההגעה לשלב שימור השינוי מתקצר. והנה את כבר בפעם השניה :). אולי הפעם יהיה קצר יותר? זה לשאלתך אם הפעם תהיי חכמה יותר ותצליחי לשמר את השגייך.
    חוצמזה, יופי שבאת וכיף לקרוא אותך 🙂
    דנה

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*