ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

היערכות לסופ"ש וג'ינס מידה 40

פורסם ביום 27-5-2010, בשעה 17:33 ע"י ענבל

טוב זה נשמע בטח מה זה שטחי- אבל היום לבשתי מידה 40 בג'ינס- וכולם החמיאו לי שאני חצי בן אדם…!!!

למרות שירדתי 9.2 ק"ג אני עדין לא ממש מרגישה את זה, כאילו הבגדים גדולים עלי וכאלה… אבל אני מרגישה שיש לי עוד המון המון מה לרדת- בעיקר בבטן. ילדתי לפני 7 חודשים והבטן שלי עדין ענקית… אז למרות כל המחמאות וההצלחה ואפילו היום שהלכתי עם ג'ינס מידה 40- יש בי פחד לפרגן לעצמי ולאהוב את מה שאני רואה. אני מפחדת שאני אתחיל "לנוח על זרי הדפנה" כמו שאומרים. יש לי עוד דרך ארוכה ולא קלה והיא לכל החיים… אני עדין בתהליך עם עצמי של ההבנה הזו. ההבנה הזו הרבה יותר עמוקה אצלי מאשר רק לדעת שזה מה שצריך לעשות וכפי שציינתי אני עדין לא שם- אני עושה עם עצמי תהליך מחשבתי כל יום כל היום על הסיפור הזה…..

בקיצור ולעיניין- ממשיכים בתהליך… 6 ארוחות מסודרות- אגב היום הלך מצויין ב"ה הדיוק כל כך חשוב… ככה אני לא הולכת לאיבוד ולא מתחילה לחפש כל מיני דברים שלא אכלתי בארוחה הקודמת, מה שהביא אותי היום כמידי יום חמישי להיערך לסוף שבוע- הכנתי את פשטידת הירקות שיש באתר… וקניתי דברים שאני אוהבת כמו בננות, תפוחי עץ ירוקים, מעדני יופלה 0%, פסטרמה הונגרית 1%, תרד , פטריות, נבטים, חצילים, גמבה… אני מתכוננת לכל סוף שבוע כמו למלחמה שלא יהיו נפגעים- או יותר מדוייק שאני לא אפגע בעצמי- אם יש לי את האוכל שלי, שום אוכל לא מעניין אותי- הבעיה מתעוררת רק אם לא נערכתי ואז- יש מצב לנפילות….

מחר בערב אני הולכת לאכול את המנה המותרת שלי שאני כבר מחכה לה כל השבוע… והיא תהיה (כמו כל שבוע כמעט) כנפיים בצ'ילי!!!- אני מתה על זה…

טוב שיהיה לכולם סופ"ש נעים- והכי חשוב בריא ומוצלח!!!

תגובה אחת

  1. לימור
    פורסמה ביום 14/07/2010 בשעה 16:20 | קישור קבוע

    בהצלחה 🙂

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*