ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

משקל הבחירה

פורסם ביום 2-11-2010, בשעה 12:11 ע"י כל מיני

תמיד שאלתי את עצמי, האם לבחירה שלי להיות רזה יש אפשרות להשפיע ובכך אוכל לרדת במשקל?

התמונות ילדות שלי מוכיחות שעוד שהייתי צוציקית ב סלקל היו לי לחיים קצת שמנמנות, אז ברור שישנם גנים כאלו ואחרים שמשפיעים על מבנה הגוף, נטיית משקל וכל הגרמים הלא נחוצים שמסביב.

אי אפשר להגיע עלי שאני שמנה, זה יותר מוכר בשם מלאה ואני אגב מלאת רצון להרזות.

 כמעט מרימה ידיים

איפשהו שם בין גיל שלושים לארבעים מצאתי את עצמי כמעט ומיואשת, כל החיים אני מנסה לאזן את עצמי ולהגיע למשקל הזה שתמיד רציתי להיות, כל מני דיאטות, טיפולים כאלו ואחרים.

התוצאות מוכרות, מרזים לאט לאט ואז משמינים חזרה מהר.

למה זה טוב לי? להתענות ולחסוך מעצמי את מה שרוב הרופאים מגדירים כ"תזונה בסיסית" באיזה שהוא אופן לא לספק לגוף שלי משהו שהוא צריך וכל זאת בשביל להוריד גרמים. אבל גם זה לא עובד!

כמה מחברותי נתברכו בגנים דומים לשלי, ורק אחת מהן הצליחה לעשות שינוי אמיתי ולהרזות כמו שכולנו רצינו. מהר מאוד הבנתי שהגברת הזו כנראה יודעת מה היא עושה וגם החלטתי שאני קשובה לה וזורמת עם כל מה שאצטרך לעשות לשם גזרה צרה יותר.

 יוצאת לדרך..

מסתבר שהפתרונות הכי טובים לפעמים הם הכי פשוטים שיש ולפעמים זה עוזר לנו לחזור לכושר כמו במקרה הזה. בשלב הראשון קבעתי פגישה עם נטורפתית שחברתי המליצה, האמת ששמעתי פה ושם על הפתרונות האלטרנטיביים מהסוג הזה ונכנסתי לפגישה איתה בסקפטיות מאוד ברורה. מצד שני הבטחתי לעצמי שאני חייבת לנסות, ובמהלך הפגישה פשוט התמלאתי בתחושה מאוד טובה והבנתי שיש פה תהליך מעניין שמתמזג עם המון עקרונות בריאותיים, להזיק זה בטוח לא יזיק אז למה לא?

המסע הזה שאני בהחלט יכולה לתאר אותו כמעין ליווי התפתחותי מאוחר, שינויים קטנים שמטרתם היחידה לשפר את הבריאות ולחדד את התזונה ליותר נכונה ובריאה בשבילי.

 

השילוב המנצח שלי

כמה ימים לאחר הפגישה עם הנטורופתית הצטרפתי עם חברתי הטובה לשיעור קיקבוקסינג עמוס אנרגיות ואדרנלין, אפילו המוזיקה הקצבית הצליחה לתת לי מוטיבציה ופשוט התמכרתי לספורט הזה.

בשיעורים הראשונים התעייפתי מאוד מהר, אבל המרץ שם בפנים לא הרפה לרגע.

התחלתי להגיע לשיעורים באופן קבוע, בניתי תוכנית טיפול עם הנטורופתית, הקפדתי על תזונה נכונה,

במקביל התחלנו אני וחברתי ולצאת לג'וגינג פעמיים בשבוע שעה וחצי וזה אחלה זמן לשוחח עם החברה.

היום כשנה אחרי, שמונה עשרה קילו פחות ונצפתה עליה משמעותית במד האושר בחיים שלי.

הבריאות, הכושר, האנרגיות והמשקל, הכול השתפר וזה בזכות חברה טובה שדחפה ותמכה, כוח רצון חזק ודבקות במטרה והרבה קיקבוקסינג וג'וגינג, גם בריאות וגם כושר.

 

 

 

 

 

 

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*