ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

ניזכרתי למה אני רוצה לרדת במשקל

פורסם ביום 12-12-2010, בשעה 17:30 ע"י זהר

עברו עלי יומיים שהזכירו לי למה אני רוצה לרדת במשקל…. יום שישי, ערב לפני האירוע הגדול בעבודה, אני עובדת באטרף בגלריה. מלא דברים לסיים. המון דברים לא לפספס. בימים שהגלריה פתוחה לקהל אני מתלבשת אלגנטי ומרגישה טוב עם איך שאני נראת. אבל לפני פתיחה, כשהיום שלי מורכב מהזזת ארגזים ריקים וניקיונות, אני לובשת סתם בגדים שבכייף יתלכלו. ואני מרגישה מכוערת בהם. לא כי הם פשוטים או מתלכלכים אלא כי הם נורא לא מחמיאים… ואני יודעת שאם הייתי 8 קילו פחות, הם היו יפים עלי…. הרגשתי כמו מלבן חסר צורה… באמצע היום עליתי על האפניים לחפש שימלת ערב חגיגית לאירוע. והרי אני כלכך מכירה כבר מה כן יפה לגוף השמנמן שלי ומה פחות. וכבר מראש מכינה את עצמי שאת השמלות היפות ממש לא אוכל לקנות, גם לא למדוד… בשביל מה… אני ניכנסת לחנות, אומרת שאני מחפשת שימלת ערב אלגנטית. המוכר מסתכל עלי ומציע משהו. אני אומרת "אין מצב, המראה שלי קצת מטעה אותך, אני יותר גדולה ממה שנראה לך… וזה לא יעלה". לתא המדידה אני לוקחת את ההצעה שלו ואת השימלה שברור לי שכן תתאים. אני מראה לו – רק כדי להוכיח נקודה – שמה שהוא הציע נראה עלי זוועה. וברור שזה צובט לרגע כי באמת הוא הציע דבר יפה. ואז אני מודדת את השימלה שבחרתי. היא נראת טוב. מדגישה מה שיחסית יפה ומנסה להסתיר – לא עם הצלחה רבה – את מה שפחות. אני ניזכרת שכדאי שאקנה מחטב או משהו שיעזור לי להכניס את הבטן. בחנות להלבשה תחתונה אני מסבירה לרוסיה האימהית והמקסימה שאני רוצה תחתון שממש יורד למכנס כי אז אין לי קו שחותך את המותן באמצע ויוצר שני גלי שומן משני הצדדים (כי השימלה די צמודה וייראו הכל). היא מבינה לליבי ואני קונה תחתון שהוא מכנס והוא עולה למעלה גבוה ומגיע עד לחזיה והוא מבד מחזיק אבל נמתח שמאפשר לנשום. אז מצד אחד אני מאושרת שמצאתי פיתרון לבטן השמנמנה שלי, מצד שני אני חושבת שאם הייתי רזה יותר, הייתי חוסכת את כל העניין, גם כספית וגם ריגשית. בערב, אחרי המקלחת, אני מתכוננת לקראת האירוע, כל מני הכנות קוסמטיות. ושוב קצת צובט לי כשאני מנסה לקצוץ ציפורניים ברגליים ואין ממש תנוחה שנוח לעשות את הדבר הפשוט הזה כי הבטן פשוט חונקת אותי – או כשאני מרימה את הרגל אלי או כשמתכופפת אליה…. החבר המקסים שלי מת על השימלה וחושב שאני נראת ניפלא. ואני מאמינה לו שככה הוא חושב, ולפעמים מצליחה לראות את עצמי דרך העיניים שלו… אבל עדיין… ברור לי שאם איזה פייה טובה היתה נותנת לי משאלה אחת, הייתי מבקשת לרדת במשקל…. אני מרגישה טוב כל הערב, כל עוד אין מולי מראה. כי הרי בשנייה שיש מולי מראה העיניים שלי מוצאות את קפלי השומן בגב (מהחזיה) והבטן שאני מנסה להדק לגב בחוסר הצלחה…. לשמחתי, החבר האהוב שלי אמר לי שדי, הוא מפסיק עם אוכל שהוא שטויות ולא בריא, ואין יותר ממתקים ובמבות וכו. והוא יודע שזה עוזר לי כשגם הוא בעניין של הרזיה ובריאות. השומן שלי גורם לי להיות מסורבלת, ולא להראות טוב…. אני כבדה מדי לרגליים שלי שהן קטנות יחסית לגוף… אני נראת כאילו מישהו ניפח אותי עם משאבת אפניים… ואני מבטיחה לעצמי שאני יכולה לשנות את כל זה!!

3 תגובות

  1. פורסמה ביום 14/12/2010 בשעה 15:14 | קישור קבוע

    במקום להיות עצובה י/׳ יותר שווה לעשות תוכנית .בדקתי נשבעת לך

  2. גלי
    פורסמה ביום 14/12/2010 בשעה 15:35 | קישור קבוע

    כתבת יפה, בגילוי לב מדהים. צבט לי בלב לקרוא את הכתוב. אני מכירה את ההרגשה ומתחברת לרגשות. אני בטוחה שתצליחי לרדת – המון בהצלחה!

  3. אביבה אורדן
    פורסמה ביום 14/12/2010 בשעה 15:43 | קישור קבוע

    זהר יקרה ,את כותבת בכזאת כנות ופתיחות על נושא כזה אינטימי ואני חושבת שהרבה אנשים ובניהם אני יזדהו אתך ,מקווה שתפנימי בתוכך את העיניים האוהבות שחבר שלך מתבונן בך ואוהב את מה שהוא רואה ,שתלכי למראה ,תסתכלי על עצמך ותאמרי לעצמר : כך נראית אשה אמיצה שרוצה לעשות שינוי , בהצלחה ,חבוק אביבה .

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*