ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

כשאגיע למשקל הרצוי…

פורסם ביום 16-1-2011, בשעה 7:29 ע"י כל מיני

יש לי עוד 13 קילו להשיל ממשקלי. בניגוד לרוב הנשים שמשתוקקות להרזות על מנת "להראות יותר טוב" או "לקנות סקיני", המטרה שלי נקבעה על עיטור בטני בקעקוע חדש, השני במספר. מעולם לא הייתי רזה, אני גם לא משתוקקת להיות כזו. מאז ומתמיד הרגשתי בנוח עם גופי העגלגל. כמובן שלא התנגדתי להשיל כמה קילוגרמים, אך אף פעם לא עמדה מול עיניי מטרה ראויה לשמה, שתגרום לי לעשות זאת. אך ברגע שעלה במוחי הרעיון לעשות קעקוע נוסף באזור הבטן, הבנתי שכדאי שאחשוב שוב בטרם אעשה אותו במשקל בו אני נמצאת כיום.

ברור לי לחלוטין שאני לא אחרוט על גופי את הדוגמא לה אני כמהה כבר 3 שנים, בעודי במשקל הנוכחי, משתי סיבות עיקריות: האחת מתבססת על העובדה כי לאחר שארזה, העור בבטני יהיה מעט רפוי (במקרה הטוב) ואז הקעקוע יאבד מצורתו, דבר המוביל אותי לסיבה השנייה- האם ישנה מטרה נעלה יותר מזו שתגרום לי להשיל מעט קילוגרמים ממשקל גופי?

יתכן והעובדה שאני רוצה לעשות קעקוע דווקא בבטן, נשמעת מעט מוזרה, אבל מאז ומתמיד שיפולי הבטן, נראו לי כמקום המושלם לצייר עליו קעקוע. מאז שמצאתי את הקעקוע שיהלום את האזור, אני רואה בעיני רוחי בטן חטובה, המעוטרת בקעקוע הנחשק. בינתיים, אגב, קצב ההתקדמות שלי לא רע ואני מאמינה שתוך חצי שנה אוכל להתחדש בקעקוע!

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*