ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

אולי לימודי תזונה?

פורסם ביום 28-6-2011, בשעה 8:46 ע"י דיאטה מהחיים

במהלך השבועות האחרונים, במסגרת מסע חיפוש קטן שאני עורכת בעקבות תחומי עיסוק ועניין חדשים בחיים, התחלתי לחשוב ברצינות על ספסל הלימודים. מציאת והכנת מתכונים לדיאטה, פגישות קבועות של קבוצת הרזיה, טיפול בילדים – כל אלו הן פעולות המרכיבות את החיים שלי כיום, ואני אוהבת ומודה על כל אחת מהן. אבל בשנים האחרונות אני מתחילה להרגיש שמשהו חסר – שאני רוצה להתפתח עוד, אולי לרכוש כישורים חדשים, ואולי אפילו לרכוש מקצוע חדש. גם ככה, לא תזיק למשפחה שלנו הכנסה נוספת, אפילו אם קטנה, אז למה שלא אלך ללמוד משהו במעניין אותי.

מכיוון שבשנים האחרונות אחד התחומים המרכזיים המנחים את חיי הוא כמובן הרצון לרדת במשקל (כולל הכנת מתכונים לדיאטה מדי יום, פגישות שבועיות של קבוצת ההרזיה, הצורך לבצע פעילות גופנית סדירה ועוד ועוד – כל החיים שלי מושפעים מזה…), ומכיוון שמאז ומתמיד הרגשתי בנוח במטבח ונהניתי לבשל ולדאוג לתזונה נכונה לילדים שלי, התחלתי לחשוב לאחרונה ברצינות על לימודי תזונה.

לימודי תזונה יאפשרו לי לא רק לשלוט בתחום התזונה הנכונה באופן מקצועי ולרכוש ידע רב ערך בתחום זה, אלא גם לעבוד בתחום, ואולי אפילו להרוויח יפה. הבעיה היא, כמו במרבית המקרים בחיים – זמן. בין הטיפול בילדים שלי ובבעלי (סוג של ילד רביעי…), הפגישות של קבוצת ההרזיה, מטלות הבית השוטפות וכד', אני לא רואה עדיין היכן אוכל להכניס גם לימודי תזונה.

אבל עדיין, הרצון שלי ללמוד משהו ולפתח את עצמי הוא מאוד חזק (כמעט כמו הרצון שלי לרדת במשקל…), ואני ממש חושבת שלימודי תזונה הם הפיתרון בשבילי. לכן, החלטתי שאני אנסה בכל לראות כיצד אני מכניסה את זה לחיים שלי. אם כאשר התחלתי ללכת באופן קבוע למפגשים של קבוצת הרזייה חשבתי שלא יהיה לי זמן לזה, אבל כיום זה חלק שוטף ומבורך משגרת החיים שלי, אני מאמינה שגם במקרה של לימודים אוכל להצליח בסופו של דבר לשלב את זה בשגרת חיים שלי. חוץ מזה, הקטן עוד מעט מתחיל ללכת ליום לימודים ארוך, מה שיפנה לי לפחות חמש או שש שעות ביום בהן אוכל ללכת לשיעורים או ללמוד בבית. כדאי שאנסה לנצל את ההזדמנות הזו, בסופו של דבר היא תסייע גם לי לרדת במשקל ולצרוך תזונה נכונה, אבל חשוב מזה – זה יאפשר לי לסייע לאנשים אחרים המנסים לרדת במשקל ולסגל לעצמם הרגלי תזונה נכונה. את הרגשת הסיפוק הזו, ספק אם אמצא במקומות אחרים…

אז אני עכשיו מתחילה לברר, ואני כבר רואה שניתן ללמוד תזונה גם בלימודי ערב, לפרוס את הלימודים על פני כמה שנים טובות וכד' – כל מיני מסלולים המיועדים כנראה לסייע לנשים כמוני אשר מעוניינות ללמוד אך עסוקות מדי בחייהן. נקווה שזוהי באמת תחילתו של פרק חדש בחיים שלי. אעדכן בהמשך…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*