ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

השמנה של תפוח או השמנה של אגס???.

פורסם ביום 27-12-2013, בשעה 9:04 ע"י מדברת מהלב

 הידעתם שיש כזה דבר? אני לא ידעתי, אבל כן ידעתי שהדמיון של בני האדם, הוא כמעט ללא גבולות. ובכן השמנה של אגס- זו השמנה לרוחב, האגן והירכיים משמינים והגוף מקבל צורה הדומה לאגס. השמנה של תפוח, זו השמנה בעיקר בצורה של בטן המתחילה לבצבץ ואט, אט, מזדקרת לה קדימה לפני בעליה כאומרת, הננו כאן, אך אני, יש לי הרבה מה לומר.

מבין השתיים, השמנת התפוח, מסוכנת יותר, כי השומן מתמקם לו כך, בין איברי גופנו הפנימיים וליד הלב ויכול להביא לכל מיני תופעות ומרעין בישין למיניהם.

ונחשו, לאיזה סוג השמנה שייכת אני. ובכן, ניחשתם- לגרועה שבשתיהן. אני "שמנת תפוח". ולחשוב שתפוח טעים לי יותר מאגס ולחשוב שהמיץ הניגר מתפוח זהב,  טעים להפליא, כל אלה אינם עוזרים לי לנחם את עצמי.

עוד מילדותי, מיד לאחר שאכלתי, בטני הודיעה לכל העולם כי כרגע היא קיבלה את מנת לחמה וכיצד עשתה זאת- בהתנפחה כבלון. תמיד אמרתי לכל מי שרק רצה להקשיב לי, כי אני דומה לנחש, לאחר שהוא בולע את קורבנו, בטנו מתנפחת, עד שהאוכל מתעכל. כזו גם אני.

אבל צחוק הגורל, מזכיר לכם משהו- תפוח.. נחש.. אישה.. ????

תראו איך העולם הוא גלגל סובב לו, לאן שלא תסובב ראשך תחזור להתחלה ואצלי אפילו לתחילת בריאת העולם- אישה..נחש… תפוח ובסוף החטא "חטא האוכל".

ואולי צריך להוסיף לעונשים שקיבלה "חוה" על אוכלה את התפוח את עונש "השמנת התפוח" שבדרך מקרה דומה להתנפחות הנחש לאחר בולעו את טרפו.

אולי???????????????

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*