ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

זינוק בעלייה

פורסם ביום 28-1-2014, בשעה 6:30 ע"י kipnis

זינוק בעלייה

טוב, אני אגיד את זה פעם אחת, מהר ככל האפשר ובתנאי שאתם מבטיחים לא לצחוק: עליתי בשבע מאות גרם.

כן, אני יודע שגם לכם זה לא נשמע הגיוני, אבל עובדה. בדרך כלל כשעלייה כזאת ניכרת מתרחשת, אנחנו יודעים בסתר ליבנו מה גרם לה. הפעם עלי להודות שהסיבות היו מעט נעלמות. כלומר, תיארתי לעצמי שיתכן שלא ארשום ירידה משמעותית השבוע, אבל שבע מאות גרם? אללי.

ניסיתי לנתח ביחד עם אביבה, מנחת הקבוצה שלנו, את הסיבות האפשריות ולבסוף הגענו למסקנה שמדובר כנראה בשילוב בין הפרעות שינה קיצוניות שעשו שמות בלילותיי באותו השבוע, ובין שגרת אימונים שהופרה. בכל מקרה, אם התקלה הזאת גרמה לי למשהו, הרי שזה רק להיצמד לתוכנית בחוזקה השבוע כדי לא רק למחוק את אותם שבע מאות גרם, אלא אף להשלים אותם בעוד מאתיים שחסרים לי כדי לקבוע ירידה נאה של12 קילוגרמיםמאז הצטרפתי לדיאטה-קלאב.

בדרך כלל אחרי שבועות לא מוצלחים, אני יושב מאובן מעט בין חבריי לקבוצה, אלא שהפעם התמסרתי לרוח הקבוצתית ולדאגה ההדדית בין החברים. אני מודה שכל התהליך מעט קשה לי: אני לא מסוג הגברים שאוהבים "לדבר על זה" בשום גזרה בחייהם. כך למשל מעולם לא הלכתי לטיפול פסיכולוגי שנחשב כמעט למצרך-חובה בימינו (אני לא אומר את זה בגאווה או התנשאות חלילה, אלא פשוט מציין עובדה), והפגישות השבועיות בדיאטה-קלאב הן התהליך הכי דומה ל"טיפול" שעברתי מימיי.

לכן הפתיעה אותי לגלות עד כמה מהר המיסו החברים בקבוצה את ההתנגדות הבסיסית שטבועה בי כנראה – כשהמפגש הסתיים בהעברת פקעת חוטים מאחד לשני תוך כדי אמירת שבחו של אדם בפניו, עד שלרוחב החדר נארגה מעין רשת שאמורה להיות "רשת הביטחון" של כולנו לשבוע הקרוב, הרשיתי לעצמי להודות שנכבשתי בקסמם של חברי לדיאטה, קבוצה איכותית של אנשים שמנסה לעזור לחבריה לרזות, ולא רק.

בעזרתם אני מקווה להפוך השבוע את הכישלון בשקילה הקודמת לרוח גבית שתישא אותי קילוגרם שלם במורד המשקל, כי את התהליך הזה אי אפשר להפסיק.

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*