ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

ימי החו"ל

פורסם ביום 18-11-2014, בשעה 6:44 ע"י kipnis

ימי החו"ל

חודש נובמבר השתא לא השאיר אותי עם שתי רגליים על הקרקע למשך יותר משבוע: מה שהחל כבר בסוף אוקטובר בנסיעת עבודה+בילויים (אצלי זה איכשהו תמיד קשור) לסלוניקי, המשיך לחופשה משפחתית בברלין (קצת קריר, אבל מוטב כמה מעלות פחות מאשר לנסות ולצלוח את נתב"ג בתופת של ימי החגים) ועתיד להסתיים החל מסוף השבוע הקרוב בנסיעת עבודה נוספת ללונדון.

אפשר היה לחשוב שמדובר במכת-מוות לדיאטה שלי – אפילו אני סברתי כך עת חזרתי מסלוניקי עם אובר-ווייט שרק חלקו במזוודה. המעבר בין חום לקור וחוזר חלילה, משבש את התפריט, טיסות הלילה את סדר היום, מלונות ללא חדרי-כושר את שגרת האימונים וכמובן, לא איש כמוני הוא שישלוף בארץ זרה שחלק מהטיול בה הוא גם לחוות את הקולינאריה המקומית שלה, קופסא עם ירקות חתוכים או לחם קל מהמזוודה…

אבל דווקא כאן חיכתה לי הפתעה: אחרי כמה ימים של נקניקיות ובירה בברלין החלטתי לעלות על המשקל… כן כן, אני יודע שמדובר בחטא גדול, אלא שאחרי שהחמצתי כמה שקילות במסגרת הקבוצה, הייתי סקרן לדעת עד כמה רעה היא פגיעתו של חודש עמוס בנסיעות. ההפתעה הייתה מוחלטת: איבדתי שני קילוגרמים…!

אחרי שהתאוששתי מהנתון המפתיע הזה, התחלתי לנסות ולמצוא לו הסברים – ואלה הופיעו מייד: ההליכות הארוכות שמאפיינות טיולים בחו"ל – לא רק סיורים מודרכים, אלא אפילו מסעות שופינג שבסופו של דבר הם כמה שעות רצופות של עמידה על הרגליים, הליכה מתונה, מדידה, שליפת כרטיס אשראי – ובסופם החלטה שעם כל הכסף שבוזבז בחנויות, מוטב לחסוך את מחירה של ארוחת ערב במסעדה… הסבר טוב יותר (לפחות עבורי) הוא העובדה שבמלון אין לי לרוב אוכל זמין, כזה שאפשר לנשנש מול הטלוויזיה – בעוד שבארץ אני ממרק את מצפוני בכך שמדובר "רק בתפוח" או "בסך הכל יוגורט". הוסיפו לכך את  כל הטלטלות שכרוכות בטיסה – אפילו ליעד קרוב: מוניות, טרקלינים, צ'ק אין/צ'ק אאוט, הליכה מטרמינל לטרמינל עם הטרולי, מוניות, רכבות ועוד – וקיבלתם מתכון ברור לירידה במשקל – לא פלא שטייסים נשארים חטובים!

אין בגילוי הזה לצערי משום מתכון לדיאטה חדשה, ולו רק בגלל הסיבה שרובנו לא יכולים להרשות לעצמנו אורח-חיים שכזה לאורך כל חודשי השנה (ולא רק כלכלית: אני כבר הודעתי לכל עמיתיי שאחרי החזרה מלונדון באמצע השבוע הבא – שיואילו לשכוח ממני לפחות עד לפברואר-מרץ), אבל נעים לדעת שיציאה-משגרה אינה בהכרח אסון דיאטטי ושהמילקי בברלין, הוא לא רק זול יותר, אלא גם פחות משמין…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*