ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

ימים לבנים ארוכים

פורסם ביום 15-5-2016, בשעה 5:25 ע"י kipnis

לא יודע איך זה אצלכם, אבל אצלי הדיאטה קשה יותר בקיץ. מקדמת-דנא נחלקו המנסים לשמור על המשקל לשתי קבוצות עיקריות: אנשי הקיץ ואנשי החורף.

לכאורה קל יותר להבין את אנשי הקיץ: אמנם פירות הקיץ מתוקים המה, אבל למרות ערכם הקלורי של כמה מהם – עוד לא פגשתי מישהו שהפך לשמן בגלל שאכל יותר מדי פירות. סלט קר בטמפרטורת המקרר הוא צו-השעה גם למי שאינו מקפיד במזונותיו, התיאבון בימים החמים הוא נמוך ממילא – ומאחר שבקיץ אי אפשר להחביא קילוגרמים מיותרים תחת שכבות של ביגוד, הרי שאין ברירה, נכון?

זהו שלא, כי אם למדתי משהו משנים של מלחמה בקלוריות עודפות, הרי זה רק שבחורף קל לי יותר.

אולי זו החיבה למרקים שמקילה עלי את התפריט בחורף, אולי העובדה שכוס תה חמה יכולה לסייע לדחות סיפוק לאיזה "ביס" מזדמן, אולי זה הקור שגורם לי לאבד יותר קלוריות… ואולי זה אפילו הג'ינס שחגורתו הדוקה יותר מאשר כל אותם זוגות מכנסיים קצרים רפויים-משהו שגורמים לי שלא להרגיש את הארוחות ישר על קו המותניים.

דווקא בקיץ, לא קל לי: שעות השינה שלי מצטמצמות באופן טבעי, המזגן שפועל כמעט ללא הפסקה משרה קור נעים על הבית, כוס של משקה חם כמשהו שמספק עניין בין הארוחות שוב אינה על הפרק, וכן – אי אפשר להחביא קילוגרמים עודפים מאחורי טי-שירט ומכנס קצר, אז מה? אפשר לחשוב שעד היום נשים הביטו בי בחוף הים כי סברו בטעות שאני כריסטיאנו רונאלדו…

המשפט האחרון היה מריר משהו, אני מודה. לא מריר מפני שחלילה התייאשתי וויתרתי, אלא מפני שמוזר לי לראות איך בעוד מרבית אחי-לצרה מצליחים להפחית ממשקלם דווקא בלילות הקיץ החמים, הרי שאני מסתפק בקרבות בלימה כדי להגן על שאריות העבודה הטובה-יחסית שעשיתי באביב. הי, למישהו יש טלפון של טכנאי-מזגנים ומתכון למרק-קר?

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*