ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

דיאטה כשיוצאים מהבית

פורסם ביום 12-7-2010, בשעה 9:43 ע"י כל מיני

אנו בעיצומו של תהליך דיאטה. כבר  סיגלנו לעצמנו הרגלים חדשים, כבר התרגלנו לספור קלוריות, כבר עברנו לתפריט חדש אך כאשר אנו יוצאים מהבית… צצות שוב הבעיות. בחוץ אורב לנו  העולם הגדול עם פיתויים רבים.  לא פעם כאשר אנו יוצאים  לחופשות ,לצימר  ליום כיף והנאה, מפרגנים לעצמנו בילוי זוגי הכולל ספא וטיפולי בריאות, אנו מרגישים כי אנו מאבדים את השליטה על האכילה. רבים מאתנו מכירים את הבעיה מקרוב . במאמר זה נביא כמה הנחיות וטיפים איך לשמור על דיאטה מחוץ לבית .

 

  • ·        כדאי להחזיק ברכב באופן קבוע קופסה של מדגנים. מדגנים אינם מכילים קלוריות רבות והם מומלצים בכל תפריט של דיאטה . הם גם לא מתקלקלים ואפשר לשמור אותם זמן רב. לפני שאנו מתפתים לזלול פלאפל, בורקס ועוד, המדגנים ישביעו אותנו.

 

  • ·        כאשר אנו בדרך לפגישה עם חברים בבית קפה או במסעדה –  כדאי לעצור אצל הירקן הקרוב ולהצטייד בכמה ירקות ירוקים. ירקות ירוקים כמעט שאינם מכילים קלוריות ולכן הם מומלצים בכל דיאטה.

 

  • ·        כאשר אנו נאלצים לאכול מחוץ לבית, בחופשה או כאשר החלטנו לבצע בדק בית ושיפוצים והמטבח מושבת, כדאי לאכול במסעדות טובות שאינן מציעות ג'אנק פוד ומגישות מנות בריאות וקטנות.

 

  • ·        כאשר אנו מוזמנים לאירוע ובדיוק אנו עושים דיאטה, כדאי  לאכול ארוחה טובה ומשביעה לפני שאנו יוצאים מהבית .

 

  • ·        לא הצלחנו לשלוט בעצמנו ואכלנו הרבה מדיי. לא להתייאש.  לא להפסיק לעשות דיאטה . אפשר לקזז ביום שלמחרת את הקלוריות העודפות .

 

  • ·        כאשר אוכלים במסעדה רצוי להזמין מנה עם כמה שפחות קלוריות. מסעדות רבות מגישות קערות סלט גדולות טעימות ומשביעות.

 

  • ·        היזהרו ממלכודת הרוטב . אנשים רבים שעושים דיאטה שוכחים לספור את הקלוריות של הרטבים הנלווים. לעתים ברוטב יש יותר קלוריות מאשר בסלט.

 

  • ·        כאשר אתם מוזמנים לאירועים ותרו על המנות הראשונות. בדרך כלל הן מכילות  הרבה קלוריות ואינן משביעות.

 

כאשר עושים דיאטה מומלץ להמעיט באכילה  מחוץ לבית. הסוד של כל דיאטה הוא התכנון  הנכון. ביציאה מהבית קשה לשלוט בתכנון הארוחות

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*