ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

האם החזרה ללימודים תעודד את הדיאטה שלי?

פורסם ביום 31-8-2010, בשעה 12:58 ע"י oula

בשעה טובה יסתיים מחר החופש הגדול. אין מה להגיד – היה כיף, התאווררנו כולנו, בילינו זמן עם הילדים …. הרבה בריאות נפשית, לנו ולילדים שלנו. כאמא לשלושה ילדים (בגילאי היסודי והגן) אני אמנם מותשת, אבל בסה"כ מרגישה שהקיץ היה טוב וניצלתי אותו בצורה מאוזנת לבילויים שונים (אם כי לא נחתי הרבה, כצפוי…?). מחר הם חוזרים למסגרות הרגילות, ואני חוזרת לשגרת החיים שלי, שכבר התגעגעתי אליה. מה כל זה עושה לדיאטה שלי ?

מצד אחד, היה קיץ לא קל. החום מכביד על התיאבון, ו"משגע" אותי. הנסיעות התכופות, כמו גם  הבילויים הארוכים מחוץ לבית, הקשו על ההערכות שלי לביצוע התוכנית. אמנם לרוב הצלחתי לקחת איתי את הכריך עם הירקות והפירות, אבל מבחינת הקניות והבישולים, היה לי קשה הרבה יותר. שלא לדבר על זה שבישול בחום הנוראי הזה הוא תענוג מאוד מפוקפק. מצד שני, אני מסיימת את הקיץ חצי קילו פחות ממה שהתחלתי. אמנם לא הישג דגול, אבל בכל זאת זה הקיץ הראשון אחרי הרבה שנים שאני במאזן שלילי (כלומר – ירדתי), ואם כך…. המצב חיובי בסך הכל !!!!

האמנם החזרה לבית הספר ולגן תעודד את הדיאטה שלי ? כן ולא. לא, כי החגים ממש ממש בפתח, וזו תקופה קשה. למעשה, הארוחות החגיגיות, החופשות והנסיעות ממשיכות עוד חודש שלם מעכשיו ! אבל כן, פה ושם יהיו כמה ימים שהילדים יהיו עסוקים ואני אוכל להשקיע כמה שעות בודדות בקניות ובישולים, ומידי פעם – אפילו לזמן קצר – לשים את עצמי במקום הראשון, ולהשקיע בעצמי, ולאכול בנחת ולא בעמידה, ולאכול ברצף ולא עם הפרעות ….

אז הנה המטרה שלי לחודש הקרוב: לסיים אותו במשקל הנמוך, לפחות במעט, ממשקלי היום. ובשביל זה אני  הולכת להתאמץ לעשות תוכנית, החל מרגע זה ובכל רגע מחדש !!!!

ימים טובים וברכות לכל החוזרים ללימודים,

אולה

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*