ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

רוצה לרזות…לסתום את הפה

פורסם ביום 29-9-2010, בשעה 13:25 ע"י oula

לא יעזור, אין קסם אחר.

אני יודעת – מניסיון – שהתוכנית עוזרת מאוד. אבל אם אני רוצה לרזות (ואני רוצה, רוצה מאוד), הדרך היחידה היא לסתום את הפה. לאכול רק את התוכנית, ולא יותר. לא לזייף ולא לעגל פינות. כל התירוצים שבעולם – נכונים ככל שיהיו, והם אמיתיים ולא שקריים – כולם לא ישנו את העובדה הפשוטה ביותר, שכדי לרזות צריך פשוט לסתום את הפה… ושיהיה ברור שאני לא מתכוונת ל"לעשות דיאטה על התוכנית" ולאכול פחות: ממש לא. זה לא יעזור. אני מתכוונת לאכילה מדוייקת, על-פי התוכנית ב-ד-י-ו-ק. ה"לסתום את הפה" נוגע רק לכל מה שמעבר לתוכנית, לאוכל שלא מגיע לי באמת.עד כאן זה ברור לכולנו, נכון ?

יש עוד צד ל"לסתום את הפה" – אני מרגישה שאני מדברת הרבה בקבוצה ועוזרת לכולם. אני גם עוזרת למישהי להתקדם בהבנת התוכנית מעבר לפגישות השבועיות. ואני מדברת הרבה עם חברות ושכנות על הדיאטה שלנו, כשאני מקבלת מחמאות. אבל, האמת חייבת להיכתב – בתקופה האחרונה אני עולה במשקל, מזגזגת אפ ודאון כל שבוע, ולא מצליחה להתקדם לעבר ירידה משמעותית במשקל כמו שאני רוצה. לכן אני חייבת לסתום את הפה – לדבר פחות ולעשות יותר !!!!

אני לא מתכוונת להפסיק לכתוב את הבלוג הזה, אני מתכוונת פשוט לקחת את עצמי יותר ברצינות ו-לעשות את זה !!!!

היום החג האחרון. אח"כ חוזרים לשגרה. אין יותר תירוצים. הכנתי עכשיו 4 ק"ג ירקות "קשים" במלח, לימון ומלח לימון. המשפחה שלי מתה על זה, ואני  מגישה את זה בארוחת החג יחד עם המנה העיקרית. כך שאם מישהו רוצה לנשנש (אני, אני…), יש ירקות בלי שמן שאפשר לאכול מעט יותר בארוחת החג בלי לקלקל את הדיאטה.

חג שמח (ואחרון !)

אולה

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*