ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

חלומות מציאותיים ולא מציאותיים

פורסם ביום 18-10-2010, בשעה 8:49 ע"י זהר

איזו שאלה מדהימה… איך אני רואה את עצמי עוד שנה מהיום…

מבחינת התוכנית, מבחינת הגוף שלי, המשקל שלי, ההרגלים שלי.

כשהייתי ילדה הייתי ממציאה חלומות… מכירים את זה? נגיד אני באוטובוס בדרך לאנשהו, או במיטה לפני השינה, הייתי בוהה בהקיץ או עוצמת עיניים ומדמיינת דברים שהייתי רוצה שייקרו.

היו לי חלומות שקראתי להם "מציאותיים", כי ידעתי שיש סיכוי שהם יתגשמו. והיו חלומות "לא מציאותיים" שידעתי שהסיכויים שהם יקרו הם קטנים.

כשהייתי נכנסת למקום הזה עם עצמי של לחלום, הייתי שואלת את עצמי קודם מה בא לי, להמציא משהו מציאותי או לא.

מציאותי זה אומר שהגשמת החלום בעצם תלויה בי ואני יכולה להשיג אותה עם מאמץ. חלום לא מציאותי הוא פנטזיה שצריך המון המון מזל כדי שהיא תתגשם, והסיכויים כמעט אפסיים או לא קיימים בכלל.

דוגמא לחלום לא מציאותי… לזכות בלוטו… ולדמיין מה הייתי עושה עם הכסף. זה לא תלוי בי. זה תלוי במזל. היה לי כייף לדמיין איך אני מפנקת את בני המשפחה שלי וכל מי שאני אוהבת. ואם היה לי זמן, תמיד דימיינתי שאני מקימה מן עמותה שמגשימה חלומות לילדים וכל מני דברים כאלה.

דוגמא לחלום מציאותי זה לדמיין שאני רזה יותר, או שאני מצליחה מאוד בלימודים או בעבודה, או משהו עם זוגיות, או נגיד חלום לעשות קורס במשהו ולגלות שאני טובה בו.

אני זוכרת שכשהייתי בהודו, טיילתי עם חבר, היינו על אופנוע וממש רכבנו על כל היבשת כמה חודשים. אני זוכרת את עצמי יושבת מאחוריו, מסתכלת על הנוף וממציאה חלומות. ואני זוכרת שהיה חלום אחד ספציפי, שנהנתי לדמיין כל פרט ופרט, והוא היה מורכב מדברים מציאותיים ולא מציאותיים…. עירבבתי שם ירושה עצמוה של כסף, ושאני מקימה מן מגזין איכותי שמשלב אופנה ורפואה ופילוסופיה ומדע וספרות ותרבות.. ודימיינתי איך כל מני חברים וחברות שלי יעבדו איתי במגזין הזה, ואיך יהיה מדור של סיפורים שהמגזין תורם כסף למשפחות או נותן מילגות לימודים… והיה ממש כייף לדמיין הכל. וחלק מהחלום היה גם איך אני נראת… ואיך אני רזה, ועושה ספורט כל יום.

זה באמת כייף לפנטז משקל אידאלי, וגוף חטוב. אבל לא משהו מגוחך שאין סיכוי שהוא אני כי אז החלום סתם מדכא. אני אוהבת לדמיין משהו מציאותי ולדעת שאפשרי להגשים אותו.

טוב… אז המנחה המקסימה שלנו אמרה לנו לחשוב איך אני היינו רוצות להראות שנה מהיום…

וכל ההקדמה הזו היתה כדי לספר כמה אני אוהבת סוג כזה של שיעורי בית…

עוד שנה מהיום, לדעתי, אני אהיה בהריון… טפו טפו… זה התיכנון…

אז אני אדמיין את עצמי לא שנה מהיום אלא 8 חודשים מהיום. יוני. החתונה שלי.

אני רוצה להיות 10 קילו פחות. ואני יודעת שזה אפשרי, אם לא יותר. כשאני מחזיקה את התוכנית, אני יורדת בערך 600-800 גרם או אפילו קילו.

אני רוצה לעשות ספורט כל יום או כל יומיים, כולל לחזור ליוגה ביקרם שמעצבת מדהים את הגוף.

אני רוצה להרגיש שאני שולטת היטב באכילה שלי. שלא נופלת לבורות של חוסר שליטה. רוצה להרגיש מאוזנת.

נדבר עוד כמה חודשים ונראה…

תגובה אחת

  1. פורסמה ביום 18/10/2010 בשעה 09:45 | קישור קבוע

    מה שאת מתארת הוא חלום שבשניה יכול לההפך לחזון. וחזון, כידוע הוא הסטרטר של המטרה.
    חלומות יפים יש לך 🙂

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*