ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

דיאטת השראה

פורסם ביום 28-10-2010, בשעה 9:48 ע"י דיאטת השראה

היום הייתה לי תובנה רצינית. במהלך דיון מרתק בקבוצת התמיכה, הבנתי פתאום שאני אוכלת רק כשמשעמם לי, אז אני פשוט אדאג שיהיה מספיק מעניין בשביל שלא אתפתה לאכול את כל הג'אנק. הדיאטה החדשה שלה היא דיאטת השראה. נמאס לי מכל הטבלאות והחוקים, זה לא עובד בשבילי. אני צריכה דיאטה בלי דיאטה.

לקחתי את “Red”, החדש עם ברוס וויליס, מאיזה חנות צרובים בתחנה המרכזית, ואפילו המוכרת הייתה יותר פרה ממני, וכבר חשבתי שעליתי על משהו, אבל חוץ מזה שהאיכות הייתה זוועה, איך שהופיעה הרזונת מ”Weeds” – פרגנתי לעצמי פופקורן (זה רק 57 קלוריות, בטבלאות הישנות…). איך, איך הן נשארות כאלה רזות, כל הפרצופות פלסטיק האלה מהוליווד?! ואני יודעת שהן תמיד מדברות על תזונה נכונה, ואורח חיים בריא, ולשמור על כושר, ולעשות ג'וגינג, אבל כולנו יודעים שלכל אחת כזאת יש מנתח צמוד. ושאפשר היה למלא כבר איזו בריכת ילדים יפה עם הטוסיקים המקוריים שלהם.

ואני דווקא ניסיתי לעשות כושר. רצתי בגן החשמל, וכמעט רמסתי איזו ילדה תאילנדית. וזה רק גרם לי להרגיש כמו איזו משאית זבל שעושה פוזות. גם אני רוצה ניתוח, רק בלי החלק של הניתוח.

די! זה כל כך מתיש, כל ההתעסקות הזאת ותכלס, אני, עשרים קילו פחות – כוסית על! ואפילו הקצת עודף יושב עליי איכשהו טוב. אבל המצב בהמה הזה שאני תקועה בו כבר שנתיים זה מייאש. ואני יודעת שכל הסיפורים של "ניסיתי הכול" הם שטויות אבל אני ניסיתי כבר לא מעט, והתמדתי, לא חיפפתי בכלום, ובסוף החלטתי על זה – דיאטת השראה.

ודווקא הכי מתאים לי לרדת לשווארמה ולרדת על איזו לאפה אבל רק לאחרונה הצלחתי באמת לראות קצת תוצאות בדיאטה. התזונה שלי על הפנים, ואני באוכל הכי קשה – אני אוהבת לאכול הכול, אז כל הדיאטת כרוב, דיאטת גזר – זה לא בשבילי. אולי דיאטת פרגיות. אין מה לעשות, זה מה שהכי מעורר השראה כשאתה רעב: אוכל. אני יש לי צמרמורת רק מלדמיין את הרוטב האדום הסמיך הזה של הפרגיות למטה. אבל אין מצב שאני יורדת, נשבעתי.

אוף, הבעיה שכשמתחילים לחשוב על אוכל אז זה הופך למלכודת שעמום ושוקולד ואי אפשר אחר כך לחשוב על שום דבר אחר. אני צריכה שירגשו אותי. אני צריכה תעסוקה מתמדת. סרטים, ספרים, הצגות. שופינג! טוב הדיאטה הזו מתחילה להיות יותר מדי יקרה… בחורים! גם עניין, גם תעסוקה, גם סקס – אחלה שריפת קלוריות. גם סיפוק והנאה. ה-דיאטה. זה סטארט אפ רציני: דיאטת בחורים. יש פה מלכוד 22, כי אם הייתי מורידה כמה קילו היה לי יותר חשק ויותר ביטחון עצמי להתחיל עם גברים. אבל בטח יש דרך להתחמק גם מהבעיה הזו. למשל לעמוד ליד חברה יותר שמנה ויותר מכוערת. סתם סתם, זה סתם רוע לב. וחוץ מזה אני לא עד כדי כך שמנה.

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*