ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

האינטרנט בשירות הדיאטה שלי

פורסם ביום 18-1-2011, בשעה 9:38 ע"י כל מיני

בזמן האחרון התחלתי להשתמש הרבה מאוד באינטרנט באופן כללי, וספציפית בדברים שקשורים לדיאטה, תזונה נכונה, דרכים להישאר בעניינים ולשמור על בקיאות בתחום וכד'.

אני יודעת שאני אולי קצת מאחרת אחרי כל העולם, אבל אני חייבת לומר שכל הסיפור הזה של האינטרנט הוא ממש מדהים. אני רק חושבת על תחום מסוים או פריט מידע שהייתי רוצה לדעת, מקישה את זה בגוגל, ותוך שתי שניות יש לי תשובות מפורטות. פשוט בלתי ייאמן.

אחד הדברים שאני אוהבת לעשות ברשת זה לגלוש בכל מיני אתרים שקשורים לדיאטה. אתרים כאלו מכילים הרבה פעמים בלוגים וקישורים לאנשים שמספרים על חוויות ההתמודדות שלהם עם הדיאטה שהם עושים, ואני חייבת להגיד שזה מאוד עוזר לקרוא חוות דעת אישיות כאלו ולדעת שלא רק שאני לא לבד בסיפור הזה, אלא שאני ממש אחת מיני רבים מאוד. אמנם אני בעצמי מפרסמת בלוג על דיאטה, אבל עד לאחרונה לא תיארתי לעצמי איזו כמות אדירה של אנשים חווים את אותן החוויות כמוני פחות או יותר. אי אפשר להבין את זה עד שלא רואים כמה עשרות או מאות כאלו בעיניים. יש בעולם מאות אלפי אנשים שמתמודדים עם דיאטות מסיבות שונות בכל רגע נתון, ומאוד מעודד לשמוע אותם ואפילו לשתף אותם בחוויות שלי.

 

חוץ מכול הפורומים והבלוגים שקשורים לדיאטה, אתמול גם גלשתי קצת באתרים מעניינים שקשורים לדיאטה ולתזונה, לאו דווקא בלוגים או פורומים. לדוגמה, נתקלתי באתר מסוים אשר נותן הוראות לבניית אתר אינטרנט ייחודי אשר מסייע לך לעמוד בדיאטה שלך. אתרים כאלו אמורים למעשה להפוך לדף הבית שלך – אתרים שאתה משאיר פתוחים בכל רגע נתון, ומעדכן בהם בדיוק את מה שאתה אוכל ואת הפעילות הגופנית שאתה עושה. האתרים האלו מחשבים עבורך בכל רגע נתון את כמות הקלוריות שאתה צורך ומבזבז, ומתריעים אם אתה לא עומד ביעדי הדיאטה (שאתה מגדיר להם בהתחלה), או מריעים לך אם אתה כן עומד בקצב. מכיוון שמדובר באתרי אינטרנט ממש ולא סתם בתוכנה רגילה, הם מתעדכנים באופן שוטף מהרשת בכל מיני פרטי מידע רלבאנטיים מאתרי קשורים אחרים, ומציגים לך אנקדוטות שעשויות לעניין אותך.

אתר מעניין נוסף בו נתקלתי מסביר כיצד להתקין אפליקציות לפייסבוק אשר יסייעו לך לעמוד בדיאטה שלך בכבוד. כך למשל, אפשר להצטרף לקבוצות שונות (הקבוצה בפייסבוק של קבוצת הרזיה שלך, קבוצה שמייצגת שיטת דיאטה מסוימת וכד') ולקבל מהם מסרי עידוד יום יומיים, וכמובן להתעדכן כל הזמן בנוגע למצבם של חבריך לקבוצה.

 

אני חייבת להגיד שבכל הנוגע לדיאטה, האינטרנט משחק תפקיד חשוב ומעודד. גם כשאני מגיעה בערב הביתה ומתה לאכול משהו "אסור", האינטרנט ומגוון האתרים והקישורים שבו מספק סוג של נחמה, ככה שכשאני מתיישבת עם איזו חתיכת גמבה מול המחשב (במקום העוגיות שרציתי כל כך..), הרשת היא בעצם כמו החברה שתומכת בי בשעות הקשות…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*