ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

הצדדים החיוביים של בעיית המשקל שלי

פורסם ביום 27-1-2011, בשעה 14:48 ע"י כל מיני

ההתמודדות עם המשקל והניסיונות הבלתי פוסקים להוריד במשקל הם ללא ספק אחד המאפיינים המעצבים בחיים שלי. אני כבר שנים מנסה דיאטות שונות ללא הפסקה, כמו גם כל שיטה אחרת שרק ניתן להעלות על הדעת – ספורט סדיר וקבוע, תזונה נכונה ומסודרת, שיטות אלטרנטיביות למיניהן (דיקור סיני למשל – אחד הדברים הפחות צפויים אשר עזרו לי להוריד במשקל) וכד'. לכן, אני מייחס לבעיית המשקל שלי גם השפעה חיובית מסוימת על החיים שלי – ללא בעיית המשקל והניסיונות הבלתי פוסקים להתמודד עמה, בחיים לא הייתי מגיע לחצי מהדברים שהגעתי אליהם, ולא הייתי מפתח חצי מהתחביבים שיש לי היום. מי היה מאמין שטניס וסקווש הם ענפי ספורט שאני ממש אוהב וממש מהנים עבורי, אילולא התחלתי לעסוק בהם כי חיפשתי פעילות ספורטיבית סדירה להורדת משקל? מתי הייתי מנסה דיקור סיני אם לא בעקבות בעיית המשקל שלי? איפה עוד הייתי פוגש את עשרות החברים הטובים שיש לי כיום אשר את רובם הכרתי בקבוצות הרזייה כאלו ואחרות?

בעקבות בעיית המשקל שלי גם פיתחתי תחומי עניין ועיסוק שסביר להניח שלא הייתי מגיעה אליהם בחיים אם הייתי נולדת רזה ונשארת כזו. למשל, לפני כמה שנים, אחת המדריכות של קבוצת הרזיה בה השתתפתי דיברה המון על זה שחייבים לסגל תחומי עניין ועיסוק בחיים מלבד לעבודה, על מנת להישאר עסוקים כמה שיותר זמן. לדבריה, זוהי דרך טובה לא לחשוב כל הזמן על אוכל ועל דיאטה, וזה סוג של הקלה על הנפש. מה אני אגיד לכם – היא צדקה! בעקבות העצה הזו שלו נרשמתי לקורס צילום – תחום שמאז ומעולם עניין אותי, אבל אף פעם לא הבאתי את עצמי לקחת אותו ברצינות גמורה ולהתמיד בו. אז התחלתי להשתתף באופן קבוע בקורס צילום, וכיום – כשלוש שנים לאחר מכן, אני יכולה להגיד שצילום זה אחד התחומים המעניינים והממלאים ביותר בחיים שלי. אני כל הזמן מצלמת, ואפילו עשיתי כבר כמה עבודות בתשלום עבור כמה מגזינים קטנים. אני בהחלט יכולה לומר שצילום הוא תחביב שאני מודה עליו, ומייחסת את כל הטוב שהוא הביא לי בחיים לאותו מדריך בקבוצת ההרזיה ההיא, ובעצם לבעיית המשקל שלי.

הנקודה שחשוב לי להעביר היא שבעיית משקל היא אמנם דבר לא רצוי שמי שסובל ממנה מנסה להיפתר ממנה בכל דרך אפשרית, אך תמיד חשוב גם לראות את הצדדים החיוביים בחיים, ויש כאלו תמיד. בעיית המשקל שלי כאמור עשתה לי הרבה מאוד טוב בחיים, בנוסף לתסכול ולהתמודדות האינסופית.

אני חושבת שעצם הידיעה וההבנה כי בכל בעיה כזו יש גם צדדים חיוביים, ופשוט צריך לחפש ולמצוא אותם, היא נקודה חיובית שיכולה לעזור לכל אחד. הכל זה נקודת הסתכלות בסופו של דבר, ואם תחפשו את הטוב – אתם תמצאו. אפילו בבעיות משקל.

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*