ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

על מה לשים דגש במתכונים לדיאטה

פורסם ביום 22-3-2011, בשעה 9:05 ע"י דיאטה מהחיים

אני רוצה לנצל את הקטע הזה על מנת להעניק כמה עצות כלליות לנשים וגברים כאחד אשר נמצאים בדיאטה או פשוט רוצים לאכול בריא יותר ולרדת במשקל, על ידי הכנת מתכונים לדיאטה. ואני כאמור "מיני מומחית" בכל הנוגע למתכונים לדיאטה מפני שאני מאוד אוהבת לבשל, ולקחתי על עצמי כפרויקט להתחיל לבשל יותר נכון ובריא עבור בעלי, הילדים וכמובן עבור עצמי. תזונה נכונה היא ללא ספק אחד הפקטורים החשובים והמהותיים ביותר בדיאטה, ומה שיעזור לנו לשמור על המשקל גם לאחר שנגמרת התקופה הרשמית של הדיאטה ולאחר שמסתיימים המפגשים של קבוצת הרזיה.

אז שוב – עבור מי שמעוניין להתחיל לבשל בריא יותר ולהכניס הרגלים של תזונה נכונה הביתה, על מה חשוב שהוא ישים דגש כשהוא מנסה לבשל מתכונים לדיאטה?

קודם כל, חשוב מאוד שהמזון שהוא מבשל יהיה לא רק בעל ערך תזונתי גבוה, אלא גם משביע. אם אנחנו מבשלים משהו איכותי ומזין, אך שלא משביע, זה יחזור אלינו כמו בומרנג מפני שמהר מאוד נרגיש רעבים שוב, ואז יש סיכוי שנאכל יותר ממה שהיינו אוכלים אם היינו מבשלים סתם משהו רגיל, לא ממש בריא אבל משביע. לכן, חייבים להתאים את גודל המנה ולבשל תבשילים משביעים וממלאים.

נקודה חשובה נוספת היא שהמזון שאנחנו מבשלים חייב להיות לנו טעים. זה אולי נשמע טריוויאלי, אבל כל מי שעבר כמה וכמה דיאטות בחיים שלו וודאי נתקל בכל מיני ארוחות שהם אולי נכונות מבחינת ערך תזונתי וכמות קלוריות, אך לא מבחינת בלוטות הטעם. לכן, עבור אנשים רבים זה לא כל כך טריוויאלי שחייבים לדאוג שהמזון הבריא שאנחנו אוכלים יהיה גם טעים לנו. טעמו של האוכל הוא אחד מתענוגות החיים, ואחד מהזכויות הבסיסיות שלנו כבני אדם, גם אם אנחנו נמצאים בדיאטה. לכן, כדאי לבחור מתכוני דיאטה אשר מכילים סוגי מזון האהובים עלינו. תאמינו לי – אם מחפשים מספיק טוב ניתן למצוא מתכונים לדיאטה שהם גם בריאים וגם טעימים עבור כל אחד עם הטעם האישי שלו.

עצה נוספת שאני רוצה לתת בהקשר של מתכונים לדיאטה, הוא להתמקד במתכונים שהם קלים יחסית להכנה. אם אתם עובדים במשך שעות על מתכון מורכב ומסובך, זה אולי יכול להיות נחמד וטעים, אבל רוב הסיכויים שלא תצליחו להקפיד ולחזור על בישול המתכון הזה שוב ושוב. לכן, אני ממליצה להישאר עם מתכונים פשוטים יחסית, שלא לוקח יותר מדי זמן או מאמץ להכין אותם. תאמינו לי שאפשר למצוא אינספור מתכונים לדיאטה שהם פשוטים יחסית, וגם טעימים מאוד.

אני ממליצה לכולם כולל כולם להתחיל לבשל בריא ונכון יותר, כי זה לא רק הדרך להוריד במשקל, זה גם הדרך להאריך ימים. קצת מאמץ וטיפה מחקר של מתכונים לדיאטה, ואני בטוחה שכל אחד ואחד מכם יכול להתחיל לבשל בריא וטעים…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*