ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

געגועי לג'אנק פוד

פורסם ביום 31-3-2011, בשעה 11:21 ע"י דיאטה מהחיים

אני חייבת להתוודות שבימים האחרונים פתאום יש לי געגועים מטורפים לג'אנק פוד. אני חושבת שכבר ציינתי את זה, אבל אני אף פעם לא הייתי באמת בן אדם של ג'אנק פוד כל יום ומקדונלדס או בורגר קינג כל יום, אבל כן נהניתי מהמבורגר מדי פעם כמו כולם, או איזה צלחת צ'יפס נוטפת שמן (וכל כך טעימה…).

כבר כמה חודשים טובים לא רק שלא אכלתי מזון מהיר ומעובד, אלא אפילו לא חשבתי עליו. הייתי כל כך עסוקה ב תזונה נכונה ובניסיונות למצוא מתכונים לדיאטה שיהיו מגוונים וטעימים, עד שבכלל לא עניין אותי הג'אנק הישן והטוב. אבל לפני כמה ימים כנראה שראיתי איזו פרסומת או משהו, אני לא ממש בטוחה, שגרמה לי להתחיל לחשוב שוב על ג'אנק פוד, ועכשיו זה כל מה שאני יכולה לחשוב עליו. כל כך בא לי איזה ארוחת ביג מאק כזאת, מוגדלת עם כוס קולה בצד…

בהתחלה חשבתי – טוב, בשביל להרגיע את הרצון העז הזה אולי כדאי שאני באמת יאכל איזה פעם אחת ארוחת ג'אנק כזאת. מגיע לי לפנק את עצמי מפעם לפעם, ואפילו ב קבוצת הרזיה דיברנו על זה שמפעם לפעם מותר וכדאי להתפנק קצת, כדי לחדש את הכוחות הנפשיים ולהמשיך בדרך בה אנחנו נמצאים. אבל אז הקדשתי לזה עוד קצת מחשבה, והגעתי למסקנה שאין מצב שאני הולכת לאכול המבורגר וצ'יפס עכשיו. אני יותר חזקה מזה ואני אנצח את התשוקה הזו לג'אנק שתקפה אותי פתאום משום מקום.

ההיגיון שלי אומר – אם אני אתחיל לוותר לעצמי ולפנק את עצמי תחת התירוץ של "מגיע לי", זה יכול להיות מאוד מסוכן והרסני לדיאטה שלי. משם זו דרך חלקלקה מאוד שאני עלולה להחליק בה, ולאבד את כל המסגרת שעבדתי כל כך קשה עבורה (כפי שאתם יכולים לראות – אני עכשיו בשלב של שכנוע עצמי…). אם אני מוותרת "חד פעמית" עכשיו, מה ימנע ממני מלהשתמש באותו תירוץ ולוותר לעצמי שוב בעוד חודש או בעוד שבוע?

אני מאמינה שבמסגרת דיאטה כל אחד צריך למצוא את האיזון המתאים עבורו ואת הדרך בה יהיה לו הכי קל ובטוח להתמיד בדיאטה. אני באמת חושבת שעבורי לפחות, הדרך היא להימנע כליל מג'אנק פוד, לא משנה מה.

אז כדי בכל זאת לפצות את עצמי איכשהו ולהפסיק לחשוב על האוכל המהיר הזה, הורדתי מהאינטרנט כמה מתכונים לדיאטה של מאכלים שאנחנו רגילים לחשוב עליהם בתור מזון מהיר, אבל כמובן שגם ניתן לעשות אותם בריאים ומזינים יותר. עשינו ארוחה אחת של המבורגרים צמחוניים, (אבל ממש ממש טעימים..) עם תפוח אדמה אפוי בצד, ועוד ארוחה של פיצות בתנור (אבל כאלו שעשויות מקמח מלא עם גבינה דלת שומן…). זה נשמע לא משהו, אבל אם מתבלים כמו שצריך ומשתמשים בטריקים קולינאריים כאלו ואחרים – זה יכול להיות ממש טעים.

 

אז לפחות לעת עתה הגעגועים העזים שלי לג'אנק פוד נפסקו. נקווה שהם לא יחזרו בזמן הקרוב…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*