ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

חתונה – זמן טוב להתחלת דיאטה

פורסם ביום 12-4-2011, בשעה 7:55 ע"י כל מיני

במסגרת המאבק התמידי שלי עם המשקל, אני מנסה בכל דרך אפשרית למצוא לעצמי מוטיבציה להתמיד במסגרת של הדיאטה ולשמור על הקלוריות שאני צורכת, כמו גם לבצע פעילות גופנית סדירה וכל זה… מה אני אגיד לכם? זה לא קל בכלל… גם כשכבר יש לי מוטיבציה, היא בדרך כלל לא מחזיקה יותר מדי זמן, ונמוגה ברגע שאני נהיית קצת עסוקה מדי ואין לי זמן להקדיש לאימונים ולבישולים מיוחדים של תפריטי דיאטה טעימים.

מכיוון שבשעה טובה אני אמורה להתחתן בסתיו הבא, החלטתי שביון כל הסיבובים בין גני אירועים והטעימות לקייטרינג, אני הולכת גם להכניס את ההכנה החשובה ביותר שלי לחתונה – דיאטה אמיתית ורצינית. סוג של "דיאטת כסח". אמנם הרבה נשים אומרות שברגע שמצאו גבר והתחתנו הן איבדו את המוטיבציה לרזות ולהיות חטובות (במיוחד גם לאור העובדה שהן עתידות ממילא להיכנס להיריון בקרוב..), אבל אני מרגישה בדיוק הפוך – אני מרגישה צורך לעשות את הדיאטה הזו דווקא למען בן הזוג שלי שעתיד להיות בעלי בקרוב. מגיע לו כלה ואישה חטובה וחתיכה, ואני הולכת לעשות כל מה שאני יכולה כדי שהוא יקבל את זה…

סיבוב גני אירועים בחיפה ואז שעתיים התעמלות יומית

על מנת לוודא שבחודשים הקרובים אני אכן יעמוד ביעד שלי – להוריד 25 קילו ולהתמיד בכך גם אחרי החתונה, ארגנתי לעצמי מסגרת אימונים כמעט רצחנית, אבל היא גורמת לי להרגיש טוב ומלאת מוטיבציה, אז זה בסדר. למשל – מחר אנחנו אמורים לעשות סיבוב גני אירועים בחיפה, מפני שאנחנו מהאזור ורוצים חתונה בגני אירועים באזור המפרץ. אני אמנם לא יודעת בדיוק מתי נסיים, אבל כבר קבעתי לעצמי שאני עושה מינימום שעתיים התעמלות מחר, לפני, אחרי או בין גן אירועים אחד לשני.

התכנית שלי בנויה לפי שלוש אימונים בשבוע בני שעתיים, חוץ משתי פגישות שבועיות של קבוצת הרזיה. אני חייבת להגיד שביחד עם עבודה והכנות לחתונה זה הופך את הלו"ז שלי ללחוץ וצפוף מאוד, אבל כנראה שאין ברירה אם אני באמת רוצה לעמוד ביעד. אני גם מבינה שאני לא אוכל להמשיך עם לו"ז כזה למשך שנים, אבל דבר ראשון – מדובר בחתונה שלי, אז זוהי התקופה שבה הכי חשוב בחיים לרזות, ודבר שני – אני מקווה שלאחר החתונה יהיה לי הרבה יותר זמן פנוי ושקט נפשי, ולכן יהיה לי קל להמשיך ולהתמיד בדיאטה אמיתית.

באופן כללי, אני אמנם מדברת כל הזמן על זה שהחתונה היא המוטיבציה והתמריץ שלי להרזות בחודשים הקרובים, אבל באמת אני מקווה שהיא תהווה שינוי אמיתי בחיים שלי באופן בו אני מתמודדת עם המשקל. כנראה שאני מקווה שאם אני אעמוד בתכנית שלי ואצליח באמת להוריד את מה שאני רוצה להוריד, זה יביא אותי למקום חדש מבחינת הדוף שלי ואיך שאני תופסת אותו, מקום שבו יהיה לי קל יותר להמשיך ולהתמיד ולחיות נכון, במטרה להישאר רזה לאורך זמן…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*