ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

דיאטה בעידן האינטרנט

פורסם ביום 15-5-2011, בשעה 8:22 ע"י דיאטה מהחיים

בעקבות שיחה ארוכה שהייתה לי אתמול עם הבן שלי, הבנתי פתאום עד כמה האינטרנט, שללא ספק משנה את החיים של כולנו, משנה גם בתחום של דיאטה, ואפילו בדיאטה שלי. כאשר אני חושבת על כך לעומק, אני מגלה כי אני משתמשת באינטרנט באופן שוטף וקבוע לצורך הדיאטה שלי – מוציאה המון מתכונים לדיאטה מהרשת, מתכתבת עם חברות מהקבוצת הרזיה (אנחנו מעבירות בינינו לינקים שקשורים לדיאטה, וגם סתם סרטונים משעשעים…), מבררת אודות סוגים שונים של מכשירי כושר ודרכים להתעמלות ועוד.

כשאני חושבת על זה, אני כבר יותר משנה משתמשת באינטרנט באופן יומיומי, כמעט כל הזמן עבור הדיאטה שלי. לכן, אפשר בהחלט להגיד שהדיאטה שלי, ולמעשה כל החיים שלי, היו נראים אחרת לגמרי אילולא האינטרנט. אף פעם לא חשבתי שיגיע היום בו אני אבין שהאינטרנט שינה אותי ואת החיים שלי (אפילו שאני כותבת בלוג קבוע כבר לא מעט זמן…).

אז אם כבר הסכמתי עם העניין הזה שהדיאטה שאני עושה היא דיאטה של עידן האינטרנט, אשר רק מסייע למטרה מן הסתם (אם יודעים להשתמש בו כמו שצריך…), אז אני רוצה לחלוק עם כולם איך אפשר להשתמש ברשת על מנת לסייע לדיאטה, ואיך להיזהר ממנה שלא להרוס את הדיאטה…

קודם כל, חשוב לשים הכל בפרופורציות, ולא להתמכר לאינטרנט, כמו שקורה להמוני אנשים ובעיקר לילדים וחברה צעירים. הכל צריך שיהיה במידה, גם כמות הזמן שאנחנו מקדישים ביום למחשב. מי שהמחשב והאינטרנט משתלטים עליו, מוצא את עצמו יושב כל היום מול המסך ולא עושה הרבה דברים אחרים, מה שכמובן גרוע מאוד עבור כל מי שמעוניין שהדיאטה שלו תהיה פורייה ומוצלחת.

אחד התחומים בהם הכי כיף להשתמש באינטרנט לטובת הדיאטה הוא כמובן בניית תפריט דיאטה. גם אם אתם לא הולכים לקבוצת הרזיה או מתייעצים עם דיאטנית או תזונאית מקצועית, אתם עדיין יכולים לקבל מהאינטרנט את כל המידע שאתם צריכים בנוגע לאיך לבנות לעצמכם תפריט דיאטה נכון ומתאים ומהי בעצם תזונה נכונה. חוץ מזה, כמובן שהאינטרנט הוא מאגר המידע הגדול ביותר בעולם, וככזה הוא מכיל את כל המתכונים לדיאטה שאי פעם חשבו עליהם, כך שעבור מי שאוהב לבשל ומעוניין להתחיל ולבשל בצורה שתתאים לדיאטה שלו – האינטרנט הוא הכלי בו הוא צריך להשתמש.

אותו הדבר נכון גם לגבי בניית תכנית אימונים ופעילות גופנית – גם בלי איש מקצוע לצידכם, אתם יכולים להתייעץ באנשי מקצוע אונליין, או פשוט ללמוד קצת את התחום ולבנות לעצמכם תכנית אימונים מתאימה וטובה.

 

אבל אני שוב חוזרת ומדגישה – האינטרנט יכול גם להרוס לכם את הדיאטה, בדיוק באותה מידה בה הוא יכול לעזור לה. אל תתפתו לשבת יותר מדי זמן מול המחשב או להוציא מתכונים משמינים ובלתי בריאים בעליל, והכל יהיה בסדר…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*