ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

דיאטה וכסף – כמה זה עולה לנו?

פורסם ביום 9-8-2011, בשעה 7:08 ע"י דיאטה מהחיים

אחד הנושאים שלא מדברים עליהם יותר מדי בכל הנוגע לדיאטה, מתכונים לדיאטה, תזונה נכונה, פעילות גופנית וכד', זה ההיבט הכלכלי של העניין. דיאטה יכולה להיות דבר יקר מאוד, אך למרבה המזל ניתן גם לשמור על דיאטה מוצלחת ברמת הוצאות נמוכה, אם יודעים מה לעשות..

נתחיל בסיבה לכך שאני אומרת שדיאטה יכולה להיות דבר יקר – כמעט כל תחום שקשר בדיאטה, עולה לנו כסף בצורה כזו או אחרת. במקרה בו מדובר בדיאטה מקצועית והדרכה של מומחים, הירשמות לקבוצת הרזיה וכד', ההוצאה הכספית ברורה וטריוויאלית. אך גם בתחומים קשורים ונלווים לדיאטה הרגילה ישנן הוצאות שוטפות. למשל, בלכ הקשור לתזונה נכונה, הרבה מאוד מהמרכיבים המשמשים אותנו במתכונים לדיאטה ותזונה נכונה הם מרכיבים יקרים יותר מאשר מה שאנחנו בדרך כלל קונים בסופר. בכל הנוגע לפעילות גופנית סדירה – מנוי לחדר הכושר או לבריכה יכול להיות הוצאה כספית כבדה עבור משפחות מסוימות. כך גם במקרה של צורך בטיפולים רפואיים הקשורים לבעיות של עודף משקל, או אפילו הליכים רפואיים אשר אמורים להביא אותנו לרדת במשקל (למשל – ניתוח לקיצור קיבה וכד'..). גם במקרים בהם אנשים משתמשים בכל מיני תכשירים שונים שאמורים לדכא את התיאבון, או בתוספי תזונה שאמורים להכיל וויטמינים וכד' – כל הדברים האלו עולים הרבה מאוד כסף.

עד כאן החלק המפחיד והבלתי נעים. עכשיו נדבר קצת על הצד החיובי והמעודד בהיבט בכלכלי של הדיאטה. בתור מישהי שכבר שנים מנסה לרדת במשקל בדרכים שונות, נוהגת לבשל על פי תפריט דיאטה הכולל מתכונים לדיאטה המכילים מרכיבים טבעיים ולכאורה יקרים יותר, לבצע פעילות גופנית על בסיס קבוע וכד', אני יכולה להעיד כי לא חייבים להיות עשירים על מנת לעשות את כל אלו, ועדיין להצליח לשרוד מבחינה כלכלית ולרדת במשקל בו בעת.

בכל הנוגע לקבוצת הרזיה או תשלום למכונים המסייעים בהרזיה, מדובר בדרך כלל בתשלומים נמוכים יחסית, אשר לא יחסלו לכם את המשכורת החודשית, אפילו לא קרוב לכך. בכל הנוגע לתזונה נכונה ומתכונים לדיאטה – ניתן ומומלץ כמובן לרכוש מוצרי יסוד בשווקים שונים, בהם ניתן להשיג גם את המוצרים האיכותיים והטריים ביותר, וגם במחירים האטרקטיביים ביותר. בכל מה שקשור לדגים ובשר, פירות וירקות, קטניות ועוד כל מיני מרכיבי מזון טבעיים שונים, השוק הוא המקום בו אתם רוצים לעשות את הקניות. לא רק שאתם מקבלים מחירים חסרי תקדים שלעולם לא תקבלו ברשתות השיווק הגדולות, אלא שם גם ניתן להשיג את המוצרים הטריים והטובים ביותר למתכונים לדיאטה.

ובנוגע לפעילות הגופנית – מנוי לחדר כושר או לבריכה יכול אמנם להיות דבר יקר, אך ניתן להימנע מהוצאה זו. זכרו – מדובר בגוף שלכם שצריך לנוע ולפעול, ולא בשום מכשיר אחר. לכן, ניתן ללכת או לרוץ, לשחות בים או להתעמל בבית. מה שחשוב זה להתמיד, ולא בהכרח להירשם למכון הכושר המאובזר והגרנדיוזי ביותר בסביבה…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*