ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

דיאטה – אורח חיים

פורסם ביום 5-9-2010, בשעה 6:55 ע"י כל מיני

האם דיאטה נועדה בכדי להרזות? ובכן, כל עסק בתחום הדיאטה מתחייב לתהליך שבסופו יושלו כמה קילוגרמים משמעותיים מעודף המשקל ולכן כל עסק יענה בתשובה חיובית לשאלה זו ורבים מהעסקים בענף הדיאטה אף יתחייבו להחזר כספי במידה ואין תוצאות.יחד עם זאת כדאי לזכור שבאמצעות דיאטה וניהול אורח חיים בריא נרוויח הרבה יותר. דיאטה אינה מהווה רק שינוי בהרגלי התזונה, למרות ששינוי נכון ומשכיל בהרגלי התזונה, יסייע למערכת החיסונית, לחיוניות העור, ונרוויח המון רק משילוב של המאכלים הנכונים בארוחותינו. יחד עם זאת, אין דיאטה מוצלחת, ללא פעילות גופנית.

 

פעילות גופנית במהלך דיאטה, משפרת את זרימת הדם, וממריצה את קצת חילוף החומרים שכן במהלך הפעילות הגופנית נהרסות רקות שריר אשר הגוף בזמן מנוחה עמל בכדי לשקמן. את האימון, יש לבצע במכון כושר אשר עבר תהליך רישוי עסקים ומעסיק מאמני כושר מקצועיים אשר יוכלו להדריך אתכם כיצד ובאיזו תדירות לבצע את התרגילים הנכונים, אשר לא בלבד ויעניקו חיטוב לגוף, אלא אף ישפרו את סיבולת הלב והריאות, וימריצו כאמור, את פעילותה של מערכת העיכול, ואת חילוף החומרים. בריאות, היא ניהול אורח חיים נכון תזונתי, ושילוב פעילות גופנית.

דיאטה כדרך חיים

 

רבים חושבים כי באמצעות שינוי זמני של הרגלי התזונה, יוכלו להשיג תוצאות  אשר יישמרו לאורך שנים כלומר הורדה במשקל בבום אחד וגמרנו. למעשה, דיאטה, היא דרך חיים. התפיסה צריכה להיות בשינוי תמידי וברור של הרגלי התזונה, והרגלים שונים הכוללים שינוי הרגלי התנועה, הטמעת פעילות גופנית בחיי היום יום ואכילה מבוקרת הן בבית והן מחוץ לבית. בדק בית אישי פשוט יגלה כי ללא שינוי מהותי של הרגלי התזונה והרגלי החיים, גם דיאטה נוקשה וחמורה ביותר, תוביל בסופו של דבר לחזרה ולעלייה במשקל.

 

שינויים בהרגלי התזונה

 

השינויים בהרגלי התזונה, מתחילים בסידור הארוחות גם אלו שאינן בבית. אכילה שלוחות זמנים קבועים ונוקשים, מרגילה את הגוף לעיכול בריא וסדיר וליציאות סדירות. חשוב להקפיד על אכילה בזמנים סדירים כחלק ראשון ומכריע בכל דיאטה, וזאת בכדי למנוע מהגוף רעב בין הארוחות. כאשר אנו אוכלים בזמנים לא סדירים אנו מוצאים עצמנו רעבים בשעות שונות, ובשעות אלו אין בדרך כלל גישה לארוחות מסודרות, על כן נאכל מכל הבא ליד, ובדרך כלל, מאכלים מזדמנים אלו הם המכשילים המיידיים של ככל דיאטה…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*