ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

דיאטה ותחליפי דיאטה

פורסם ביום 5-9-2010, בשעה 6:54 ע"י כל מיני

העידן המודרני, ואיתו הרפואה הקוסמטית המתקדמת, מביאים לנו את הפיתרון הקל ביותר כתחליף לדיאטה- שאיבות השומן. ואכן, בעודנו יושבות בקליניקות של המנתחים המקצועיים, מביטות בתוך אלבום תמונות דיגיטלי על הדוגמניות אשר לכאורה עברו שאיבות שומן ונראות חוויה לעיין, אנו מתפתות לחשוב שאכן, זהו הפיתרון האולטימטיבי אשר יחסוך מאיתנו חודשים ארוכים של רעב בכדי להגיע לגזרה המיוחלת…

 

נכון שאיבות שומן היא עוד דרך להיפטר משומן, אך מדובר בניתוח לא פשוט ,פולשני שלא מתאים לכל אחת. ישנם אזורים מסוימים בגוף בלבד אשר ניתן לשאוב את השומן באופן אשר יראה אסטטי וסימטרי, כאשר יש לזכור כי שאיבת השומן היא לרוב פרמננטית, מה שאומר, שלא נוכל להשמין עוד באותו אזור. עובדה זו אמנם נשמעת כחדשה חיובית, יחד עם זאת יתרון זה עשוי להפוך לרועץ, היה ולא נקפיד על דיאטה לאחר הניתוח, ונשמין באזורים אחרים בגוף, כך שהאוזר בו עברנו את השאיבות לא ישמין, אבל כל האזורים האחרים כן… בהחלט, לא מראה מלבב… לסיכום, אין דרך טובה יותר להרזות מאשר לנהל אורח חיים בריא עם תזונה נכונה, ופעילות גופנית קבועה.

דיאטה באמצעות סיבית תזונתיים

 

אחת הדיאטות הפופולאריות ביותר, היא הדיאטה באמצעות סיבים תזונתיים. אנו עדים ליציאתם של יותר ויותר תכשירים המתיימרים להיות תכשירי פלא, אשר יסייעו לנו לרדת במשקל ללא מאמץ, ובעיקר, בלי להיות רעבים. אם כן, כיצד פועלים הדיאטות המבוססות סיבים תזונתיים, והאם יש בהן שחר?

האם סיבים תזונתיים "הכרחיים" ? האם ניתן לעשות הקבלה לעולם עיצוב בית ולהגיד שכשם שכשאומרים עיצוב בית חייבים לבוא מושגים כמו – אלמנטים מעוצבים (למשל קרניז דקורטיבי) ,אדריכל ושיפוצים אחרת אין קיום ל "עיצוב" ככה בדיאטה חייבים להזכיר סיבים תזונתיים ,כושר גופני ואכילה מאוזנת ,אחרת לא ניתן לדבר על דיאטה? אז מה ניתן להגיד על סיבים תזונתיים –

 

 התכונה העיקרית של הסיבים התזונתיים, היא התנפחותם בעת מגע עם מים. הכמוסות המכילות את הסיבים התזונתיים, מובילות את הסיבים אל הקיבה, וכאשר אלו באים במגע עם מים, הסיבים מתנפחים בקיבה, ואמורות לסייע בתחושת שובע לאורך זמן. ההבדלים המשמעותיים שבין סוגי הכמוסות, הם בעיקר בזמן שבו לוקח לקיבה לעכל את הסיבים, כאשר ככל שלקיבה ייקח זמן רב יותר לעכלם, נהיה כמובן זמן רב יותר שבעים… עם זאת, על פי רוב הקיבה מעכלת סיבים תזונתיים אלו מהר מאוד, על כן מהר מאוד נתבקש ליטול עוד ועוד כמוסות, ולנסות להרגיע את הרעב.

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*