ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

דיאטה בזוג

פורסם ביום 21-11-2010, בשעה 11:38 ע"י כל מיני

כשאני ובעלי התחתנו לפני כעשור לא ממש דמיינו שנצטרך לעשות דיאטה יום אחד, אני רקדתי בזמנו ריקודים סלוניים, הוא בדיוק השתחרר מהצבא אחרי תקופת קבע מטעם היותו קצין. שנינו היינו בכושר גופני מצוין, לא סבלנו ממשקל עודף, היינו די רזים. כשנתיים אחרי שהתחתנו הגיע הבן הבכור שלנו, כשנתיים לאחר מכן הגיע הבת הקטנה. ועכשיו אני אם לבן קטן. אני לא מאשימה את הלידות שגרמו לי לקפוץ ב-28 קילו בשנים האחרונות, ובעלי שגם זינק לו ב-20 קילו, אולי בגלל חוסר ההקפדה בארוחות המוגזמות, אבל אנחנו מאוד אוהבים לאכול. יום אחד אני ובעלי היינו עם שפעת, כנראה הדבקנו אחד את השני. הכנתי לשנינו תה ופתחנו אלבומים ישנים, הגענו לאלבומים מתקופות הצבא ולפני שהתחתנו, ודי קינאנו אני ובעלי באותם אנשים שהיו שם על התמונות, קלטנו כמה שתפחנו והכרזנו על דיאטה באופן דחוף.

אפילו כשהשמנו ואנחנו לא רזים וחטובים כמו פעם, אני יכולה להגיד שהזוגיות שלי ושל בעלי מדהימה. לא נעלמה לה התשוקה, וההרזיה מגיעה ממקום שזועק ומזהיר אותנו על הבריאות שלנו, ופחות כדי להיראות טוב יותר. כשאני קונה מוצרים לתינוק שלי אני לא חוסכת אפילו בשקל אחד, חשוב לי שהילדים שלנו יקבלו את הכי טוב שאני ובעלי יכולים להעניק להם, באוכל, בבריאות, במשחקים ולמעשה בכל. לפעמים מרוב דאגה לילדים, אנחנו מזניחים את עצמנו, ובריאות לא מזניחים.

התאמנו לנו תוכנית תזונה, גילינו שדווקא שאנחנו עוברים את זה כזוג ביחד זה הרבה יותר קל, למרות שיש לנו תפריט שונה במעט אחד משל השני, אבל המטרה המשותפת ועצם היותנו זוג תורמת לתחושה ולהבנה הדדית בהשגת המטרה. התחלתי להבין מה הגוף שלי מרגיש שהוא מקבל אוכל בריא, בצורה מסודרת, התחושה הכללית הייתה יותר טובה. בעלי שסבל מכאבי בטן לעיתים תכופות חש הקלה והיעלמות של תופעות אלו כבר במהלך החודש הראשון. התחלתי להבין מה המשמעות של נפש בריאה בגוף בריא. אני אפילו יכולה להגיד תוך כדי שאני מחייכת, שתהליך הדיאטה שיפר את הזוגיות שלי ושל בעלי שהייתה מופלאה גם לפני. אך מעבר להרזיה שהורגשה מהר מאוד, למדנו המון על תזונה נכונה וחשיבותה, שכמו שלמדנו אני ובעלי יחד, נוכל לחנך ילדנו לשמור על בריאות ותזונה נכונה.

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*