ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

דיאטה לפני חתונה

פורסם ביום 16-12-2010, בשעה 9:41 ע"י כל מיני

קבעתי תאריך לחתונה, הלחץ וההתרגשות בשיאם. הפרפרים בבטן, אני מתחילה להבין מי נגד מי בהקשר לבחירת המקום לאירוע, להתרשם ממגוון גני אירועים או אולמות, לבחור צלם אירועים, תקליטן שירקיד לי את האורחים, עיצוב למקום, שירותי בר, טבעות וכמובן, חשובה לא פחות ההופעה שאני ארביץ בחתונה. ההופעה תלוייה בכל כך הרבה דברים: שמלת כלה, בשילוב עם איפור מקצועי , בחירת מאפרת שתפנק אותי ביום הגדול ותעניק לי מראה יוצא דופן. וכמובן כמובן שאני חייבת להתחיל שוב עם דיאטה כדי להגיע רזה וחטובה ליום הגדול הזה.

אני חייבת לאמץ את מה שכולם אומרים: לאמץ את הדיאטה כאורח חיים, אני חייבת להתחיל בדיאטה כמה שניתן בשלב מוקדם ולא לדחות זאת למועד האחרון לתקופה לחוצה וקצרת מועד. אני לוקחת בחשבון כי דיאטה היא אורח חיים, וככזו, אני חייבת לשנות את קו המחשבה לגבי מזון בפרט וסגנון חיים בכלל. המטרה היא לא רק לרדת במשקל כדי להיראות סוף הדרך בשמלת הכלה, אלא גם לשמור על התוצאות שהושגו לאורך זמן. המטרה בדיאטה היא להפחית כמות ריאלית של קילוגרמים בתקופה הגיונית, תוך שמירה על הבריאות הפיזית והנפשית באמצעות תזונה נכונה ותחושת שובע לאורך כל הדרך, במיוחד בתקופת הלחץ לקראת החתונה.

בזכות  תוכנית דיאטה יעילה ומוצלחת, אני מתכוונת להגיע למשקל היעד לחתונה בריאה ורגועה. התוכנית תכלול את מה שאני לומדת ולמדתי בקבוצות של דיאטה קלאב שילוב מאוזן של הרגלי אכילה בריאים, שינויים במחשבה ובהתנהגות שיהפכו את הדיאטה לשפויה והגיונית וכמובן, כל אלה בשילוב פעילות גופנית. המטרה בדיאטה מסוג זה, המותאמת לפני החתונה, היא לא לזנוח את אבות המזון החיוניים לבריאות התקינה ולשלב גם את אילו שאולי מתרשמים כאסורים בכל דיאטה, אך בעצם יכולים להיכלל- במינון המתאים.

אני נהנית מתמיכה חברתית, היא עוזרת לי לשתף ברגשות ובקשיים ולהרגיש שאני לא לבד, אני ממליצה בחום להצטרך לקבוצת תמיכה כחלק מתוכנית הדיאטה. הקבוצה מאפשרת לשתף ולחלוק בכל הרגשות המתעוררים בתקופת הדיאטה, לרבות הקשיים, המשברים, התחושות האמוציונאליות החזקות לצד התרגשויות והצלחות בירידה במשקל הכרוכות בשמחה אדירה. כל אחד מחברי הקבוצה יוכל לתרום מעצמו באמצעות שיתוף ומתן כוחות ומוטיבציה להמשך הדרך. בקבוצת תמיכה, המנחה היא מי שהתנסתה בעצמה בדיאטה מהסוג ונחלה הצלחה גדולה לאורך זמן. כך, היא בקלות יכולה להבין את כל הרגשות והקשיים המלווים שלב זה ומציאות זו, ואינה מגיעה מנקודת מבט שיפוטית, אלא מדברת בגובה העיניים, מתוך אמפתיה מוחלטת.

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*