ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

הקעקועים על הגוף נראים אחרת לאחר דיאטה

פורסם ביום 19-12-2010, בשעה 13:21 ע"י כל מיני

אחד הדברים שגיליתי בעקבות הדיאטה המוצלחת שעברתי בחודשים האחרונים היא שלא רק מימדי הגוף והגזרה משתנים – גם הקעקועים שהיו לי השתנו בעקבות מתיחת העור.

יש לי שלושה קעקועים – שניים בינוניים ואחד קטן. הקטן נמצא בצד הימני תחתון של הבטן שלי (מעל האגן), והוא הקעקוע שהשתנה הכי הרבה. האזור הזה כנראה עבר הרבה מתיחות והתכווצויות בעקבות דיאטה, ההריון והלידה ואחר כך שוב הדיאטה האפקטיבית שעברתי, ולכן בדרקון הקטן והחביב שמצויר לי שם מאז שהייתי בת 17 התעוות מעט. כמעט מיותר להגיד שמדובר במחיר פעוט לשלם עבור מה שהשגתי בעקבות כל שינויי המידה הללו – ילד יפיפה וגזרה חטובה יותר.

שני הקעקועים האחרים שלי השתנו קצת פחות – אחד נמצא על הכתף וכמעט ולא השתנה, והשני שממוקם בגב התחתון מעט נמתח, אבל לא נורא כל כך. אני שוקלת עכשיו אולי ללכת לאומן קעקועים ולעשות "קאבר" – קעקוע חדש שיכסה על הקודם וישפץ אותו (אולי רק עבור הדרקון הקטן שלי..). שמעתי שאומני קעקועים מתמחים בעבודות כאלו, במיוחד במקום הזה שנחשב לאזור מועד לפורענות עבור נשים בגלל ההריונות שמותחים שם את העור. חבל שלא הקשבתי לאימא שלי כשהייתי בת 17 אבל לא נורא – עכשיו אני אעשה אחד יותר גדול ויפה, או שאולי אחכה בעצם עוד כמה שנים ואראה אם מגיע עוד היריון בהמשך הדרך. אם כן, כדאי לי לדחות את עבודות השיפוץ של הקעקוע עד לאחר ההיריון הבא…

תגובה אחת

  1. גלי
    פורסמה ביום 21/12/2010 בשעה 19:29 | קישור קבוע

    למקועקעת ממקועקעת- אני יכולה להגיד לך שאני מאוד מבינה אותך…
    למזלך הקעקוע שלך בבטן ולא בחזה כך שאת יכולה להסתיר אותו גם כשאת לובשת שמלה או חולצה קצת חשופה…
    אצלי המצב טיפה יותר גרוע… הדולפין הפך למושט בעקבות כל השינויים שהתחוללו בגופי (ועדיין מתחוללים לצערי).
    בכל אופן, במידה שתחליטי לעשות "קאבר"- תגשי רק ל-"שון קעקועים" הוא מעולה יסודי ואמן אמיתי…
    בהצלחה…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*