ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

בעצם הכל בסדר

פורסם ביום 30-12-2010, בשעה 6:57 ע"י דיאטה מהחיים

התחלתי לספור קלוריות. אני מבשלת די הרבה אז בתבשילים זה קצת מורכב, אבל הבכור מצא לי אתר באינטרנט אתר דיאטה שמחשב אוטומטית, רק מכניסים את המרכיבים. זה ממש מייגע לשקול כל דבר, אבל אני חושבת שזה נותן מעקב טוב ומתכוונת להתמיד בזה. היום בישלתי אורז עם בשר טחון וצלי, ובסך הכול יוצא פחות מ-600 קלוריות למנה, שזה נחשב מצוין למנה בשרית.

הילדים בדרך כלל אוכלים רק ארבע ארוחות בשריות בשבוע בבית ואת השאר בצהרונים. הקטנה בינתיים בבית איתי. זה קצת מאוחר (היא בת 7 חודשים) אבל לא מצאתי גן שאני יכולה לסמוך עליו אז אולי בשנה הבאה. שמעתי שנפתח פעוטון לא רחוק עם מצלמות אינטרנט, שאפשר לראות את הילדים כל הזמן. אולי נלך לשם. בסך הכול אנחנו גרים בשכונה מאוד טובה והחינוך פה נחשב לאחד מהטובים באזור. האמצעי כבר בטרום חובה ידע את כל האותיות של הא'-ב', גם לכתוב וגם לקרוא.

אני מנסה לתכנן את השבוע ביחד עם האוכל וזה עוזר לי קצת לעשות מעקב על עצמי ועל הדיאטה. את הבשר אני אף פעם לא קונה בסופר. בשר טוב קונים רק בקצבייה טובה. ואת הקצב שלנו אני מכירה עוד משהיינו ילדים. תמיד הוא שומר לי את הנתחים הכי טובים ועושה לי מחיר כשיש אירועים מיוחדים. השבוע יש לנו פעמיים על האש והפעם קניתי לי קבבים מיוחדים בנפרד ופילה, ולשאר החברים כרגיל אנטריקוט וקבב רומני. בפעם הקודמת ניסינו לעשות פילה, היה יקר וקצת יבש אז ירדנו מזה.

אני מאוד אוהבת לארח, בעיקר חברים מהעבודה של בעלי, ומתעקשת שיהיו תמיד לפחות שלוש תוספות. אני מקבלת הרבה שבחים ומחמאות. אפילו בעלי תמיד מבסוט מהבשרים שלי. הבעיה היא שאני תמיד טועמת והרבה מזה אני מוותרת לעצמי, ולא תמיד רושמת, ואחר כך למרות שעל הנייר הייתי צריכה לרדת, פתאום אני מגלה שדווקא עליתי. וזה הדבר שהכי מתסכל אותי. אני תמיד הייתי זאת שכל החבר'ה מהקצונה היו מסתכלים עליה וגם בעלי תמיד היה אומר שכשהייתי באה הייתי מסובבת את כל הבסיס. אז נכון שאחרי שלוש לידות אף אחת לא נראית כמו כוכבת קולנוע, אבל אני לא מוכנה להיראות מוזנחת. אני בכל שאר הדברים מטפלת בעצמי, בחיים לא תתפסו אותי עם שורשים לא צבועים או ציפורניים עם לק מתקלף. אבל באוכל קצת הזנחתי אז החלטתי שאני חייבת להתאפס.

מכל הבחינות יש לנו היום כבר כל מה שצריך. הדירה שלנו כבר כמעט משולמת ויש לנו מרפסת מדהימה לעל האש, יש לנו פג'רו קינג של בעלי ואאודי ארבע על ארבע שלי, והילדים (הבכור והאמצעי) הולכים לחוגים ולספורט לפחות שלוש פעמים בשבוע. טפו טפו טפו לא חסר לנו כלום

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*