ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

קבוצת הרזיה

פורסם ביום 25-1-2011, בשעה 12:54 ע"י דיאטה מהחיים

היום הייתי בפגישה של קבוצת הרזיה חדשה. הדיאטנית שלי חשבה שזה רעיון טוב לצרף אותי לקבוצה הזו כי שם מתעסקים רק דיאטה ומשקל, אלא בכל אורח החיים: תזונה נכונה, פעילות גופנית, אפילו מה שנקרא "איכות חיים", שזה בעצם סוג של טיפול פסיכולוגי בקבוצה.

למען האמת, קבוצות הרזיה מהסוג הזה תמיד הרתיעו אותי. נראה לי לא מכובד להתחיל להשתפך לפני כולם על הצרות עם בעלי או על כמה שהדיאטה שלי תקועה וקשה לי. אבל דווקא הופתעתי לטובה. קודם כל, במקרה בקבוצה הזו כולן נשים, אז היה קל להיפתח ובאמת דיברו גם על כל מיני דברים שאולי לא היו עולים אם היו גברים, כמו בקבוצת הרזיה הקודמת שהשתייכתי אליה. מישהי דיברה על איך היא תמיד טוחנת שוקולד לפני מחזור, ואיך היא חושבת שזה רק תירוץ אבל מצד שני היא באמת מרגישה איזו כמיהה פיזית כזאת למתוק. המנחה אמרה לה שגם בלי קשר לדיאטה, אם התזונה הנכונה חשובה לה, היא יכולה פשוט לא להכניס הביתה שוקולדים ושטויות, ולנסות להחליף אותם, אם היא ממש צריכה, בפירות או בפירות מיובשים.

חוץ מזה הזדהיתי עם הרבה מהנשים בקבוצה הזו, לרובן יש ילדים והן יודעות כמה זה קשה לאכול נכון ולהתעמל כשאת צריכה לדאוג לכל העולם. גם בקבוצה הזו יש איזה מעצבנת או שתיים, אבל לא משהו שאני לא יכולה להתמודד איתו.

הדיאטה שלי דווקא מתקדמת יפה. אמנם ירדתי מעט השבוע, אבל אני מצליחה לאכול פחות או יותר מסודר, לבשל לכולנו אוכל בריא יותר, עם פחות שמן וטיגונים, וגם אני די מקפידה על ההליכות – השבוע הלכתי כמעט כל יום, וגם כשלא הלכתי זה היה כי הקטנה הייתה חולה ולא הסכימה בשום פנים ואופן להישאר עם אף אחד אחר. הבכור לפעמים מצטרף אליי להליכות, לפעמים רק לחלק מהדרך, אם הוא הולך לחבר או משהו.

בעלי בקושי נמצא בבית. אלוהים יודע איך נראית התזונה שלו, אני בטוחה שהוא כל היום אוכל בחוץ, שווארמה ובורקסים. הוא מטפח את הכרס שלו כבר כמה זמן ואני מתאפקת לא להעיר לו, אפילו שקצת מציק לי שאני רוצה לשמור על המראה שלי בשבילו, אבל הוא לא חושב לעשות אותו דבר ולשמור על עצמו גם. בכל זאת אני לא אומרת כלום כי אני מכבדת אותו וגם לא רוצה להתווכח או להעליב. הייתה תקופה שניסיתי לשלוח איתו אוכל בקופסה אבל זה לא הלך. לא פשוט לקחת אוכל מבושל לעבודה, או שהכול היה נוזל ונשפך לא, או שעד הצהריים זה כבר היה מתקלקל או לא טוב (בקיץ), או שלא היה לו איפה לחמם את זה. הוא אמר שזה סתם עושה עוול לבישול שלי, ושאת האוכל שלי חייבים לאכול טרי מהסיר ואז הוא פשוט דליקטס. הוא מת על הבישולים שלי.

 

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*