ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

ירדתי עוד קילו!

פורסם ביום 27-1-2011, בשעה 14:33 ע"י דיאטה מהחיים

ירדתי עוד קילו! הבוקר שוב הייתי בפגישה של קבוצת ההרזיה החדשה. בקבוצה הזו נשקלים רק פעם בחודש, והיום נשקלנו. המנחה אומרת שלדעתה לא כדאי להישקל כל הזמן כי זה מעביר את הפוקוס מ"התהליך השלם", כמו שהיא קוראת לזה, שכולל גם דגש על תזונה נכונה ואורח חיים בריא, וגורם לנו להתמקד יותר מדי בדיאטה ובמשקל. יש משהו בדבריה, אבל אני כמובן לא מתאפקת ונשקלת כל הזמן גם בבית. בגלל זה אני יודעת שירדתי קילו בחמישה ימים (!), מה שאומר שאני ממש בדרך הנכונה. יש לי פה ושם נפילות, בעיקר אם הילדים אוכלים חטיפים וממתקים אז אני לא מתאפקת ומנשנשת, אבל אני משתדלת לפצות על זה אחר כך. מה שכן, אני ממש ממש משתדלת לא לנשנש בין הארוחות וזה מאוד קשה.

אתמול דיברתי קצת עם בעלי על הבעיות שיש לאמצעי בגן. הוא מציק לילדים אחרים וגם הולך מכות. כמו שחשבתי, בעלי חושב שצריך להיות קשוחים איתו ועל כל יום כזה לתת לו עונש – אין טלוויזיה, אין ממתקים, אין חברים – עד שהוא יבין ויתיישר. הזכרתי לבעלי שעם הבכור העונשים לא עבדו וכשהיו איתו בעיות אז העונשים אפילו החמירו את ההתנהגות שלו, אבל הוא כמובן טוען שהייתי רכה מדי איתו, ואם הייתי יותר קשוחה זה כן היה עובד. ראיתי שאנחנו לא יוצאים מהוויכוח אז בסוף הצעתי לו משהו אחר. אמרתי לו שהגננת הציעה שבמקום להעניש אותו על התנהגות גרועה, נתגמל אותו על התנהגות טובה. שהוא יוכל לקבל על כל יום שהוא מתנהג יפה מדבקה או צ'ופר קטן, ואם הוא מצליח כך וכך ימים להתנהג יפה, אז הוא יקבל צ'ופר גדול, נגיד ניקח אותו לסרט או נקנה לו איזה צעצוע שהוא ממש רוצה. בעלי לא מי יודע מה התלהב מהרעיון אבל הסכים לנסות ומחר נתחיל.

סיפרתי את זה בקבוצת הרזיה. מה שנחמד עם קבוצת הרזיה מהסוג הזה זה שמדברים על כל מיני דברים, ולא רק על דיאטה. כמה באמת אפשר לטחון את אותו נושא? בקיצור כל אחת סיפרה קצת מה קורה אצלה בבית ואני סיפרתי על זה. אחת הבנות אמרה שהם גם ניסו את שיטת המדבקות עם הילדה שלה כשהילדה עברה תקופה קשה אחרי שאחיה נולד. אז על כל יום שהיא התנהגה יפה גם בבית וגם בגן היא קיבלה מדבקה וכו'. היא אומרת שזה עבד נהדר ובתוך שלושה שבועות כבר לא היה זכר להתקפי זעם שהיו לה בהתחלה. מישהי אחרת בקבוצה עיקמה את האף ואמרה שלדעתה זה לא פתרון אבל לא הצלחתי להבין ממנה למה. אם אני אראה שזה לא עובד אולי אני אשאל אותה על זה.

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*