ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

תחומי עניין כדרך להוריד במשקל

פורסם ביום 27-1-2011, בשעה 14:42 ע"י כל מיני

במסגרת המאבק התמידי והנצחי הזה להוריד במשקל, מאבק לא פשוט בכלל, אני כל הזמן מנסה דברים חדשים ועצות שונות ומשונות שאני מקבלת מהסובבים אותי, או מהאינטרנט, הטלוויזיה וכד'. פשוט הגעתי למסקנה שאני מתמודדת פה עם אתגר לא פשוט בכלל, ולכן עדיף לי לנסות כמה שיותר דברים במקום סתם להתייאש ולהישבר.

אז הדרך שניסיתי לאחרונה, על סמך עצה של חברה קרובה שיודעת מה אני עוברת, היא לנסות ולהכניס כמה שיותר תחומי עניין חדשים לחיים שלי, במטרה להעסיק את עצמי כמה שיותר, וככה להשאיר לעצמי כמה שפחות זמן לחשוב על אוכל ועל דיאטה. הנקודה שלקח לי כמה שבועות טובים להבין, היא שלא כדאי פשוט לספח לעצמי כל תחום עניין ועיסוק שאני שומעת עליו, מפני שזה אולי מעניין בהתחלה, אבל מהר מאוד זה הופך להיות עוד משהו קטן מבין עשרות דברים שאני כאילו "מתעניינת" בהם, ומה שקורה זה שתחומים שלמים פשוט הולכים לאיבוד, ובסוף אני מוצאת את עצמי עם מיליון תחומי עניין (כאילו..) קטנים, כאשר אף אחד מהם אינו רציני או מחזיק לאורך זמן.

המסקנה המיידית מזה, היא שחייבים להתמקד, אין ברירה אחרת. אז סיגלתי לעצמי שני תחומי עניין חדשים – ישנים בלבד, והחלטתי שאני הולכת איתם עד הסוף. נרשמתי לקורס צילום (מאז ומעולם צילום היה תחביב עיקרי שלי), והתחלתי להתעניין בדיקור סיני. על דיקור סיני שמעתי הרבה דברים טובים גם בהקשר של הרזיה – מסתבר שזו שיטה כללית אשר יכולה לטפל במגוון רחב כל כך של בעיות בגוף – ממש מדהים. קראתי הרבה ראיונות עם מטופלים אשר דיווחו שהדיקור הסיני עזר להם לרזות, והקל על כל מיני כאבים במקומות שונים בגוף. משם הבנתי שדיקור סיני זה בטוח משהו שמעניין אותי ושאני רוצה להתעמק בו עוד יותר. זה גם מעניין אותי בפני עצמו (שיטה של דיקור עם מחטים קטנות שמשפיע על ערוצי אנרגיה בגוף ואשר התגלתה לפני אלפי שנים בסין – זה כל כך מעניין!!!), וגם מסתבר שיש לזה קשר ישיר לבעיית ההשמנה שאיתה אני מתמודדת כבר שנים. מה אפשר לבקש יותר?…

 

אז שני תחומי העניין החדשים – ישנים שסיגלתי לעצמי במלוא הכוח עובדים בשבילי עד כה. אני עסוקה כל הזמן (כאשר אני לא בעבודה) בשיעורי קורס צילום, או בשיעורים ולימודים של דיקור סיני. אני ממש מרגישה התפתחות וקרבה מדהימה לשני התחומים האלו, וחשוב מזה – אני חושבת הרבה פחות על אוכל ועל התמודדות עם הדיאטה. אני פשוט עסוקה מדי. הדבר היפה כאן הוא שבתקווה לא רק שאצליח להרזות, אלא גם אתפתח מבחינה אישית בתחומים האלו, והכל בעצם בזכות הדיאטה אשר הביאה אותי למצב הזה בו אני לוקחת כל שבוע שיעורי צילום ודיקור סיני. אני כבר מרגישה שכישורי הצילום שלי משתפרים, והדיקור הסיני הוא עולם ומלואו בפני עצמו.

 

בסוף אני עוד אגיע למסקנה שטוב שנולדתי קצת שמנה… ממליצה בחום לכולם לנסות!

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*