ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

יום נישואים

פורסם ביום 8-2-2011, בשעה 8:09 ע"י דיאטה מהחיים

מחר אנחנו חוגגים יום נישואים. כל השבוע אני מנסה לצמצם את התפריט שלי ולהתאים את הדיאטה ככה שאני אוכל מחר לאכול בלי חשבון… מנסה "לחסוך קלוריות" כדי שתהיה לי הצדקה להתפרע. זה לא דבר מומלץ במיוחד, דיברתי על זה השבוע עם הדיאטנית ב קבוצת הרזיה. זה מוציא לחלוטין את כל הדיאטה מאיזון והרבה פעמים זה בכלל מוריד את כל הדיאטה מהפסים וצריך להתאמץ ולעלות חזרה על הגל. אבל יום נישואים יש רק פעם בשנה, ולאחרונה אני רואה את בעלי כל כך מעט שזה מאוד חשוב לי שנהנה ולא נדפוק חשבון. הזמנתי לנו מקומות במסעדה שבדרך כלל אנחנו לא מפרגנים לעצמנו לאכול בה, וגם קניתי לו ולחברים שלו מהעבודה כרטיסים ל"פיינט-בול" ביום שבת. זו הפתעה ואני רוצה שהוא ייקח גם את הבנים. ככה יהיה להם כולם איפה להוציא את כל המרץ והתסכולים שלהם. בנים זה עולם אחר.

ככה גם יהיה לי קצת שקט בשבת, רק אני והקטנה. בזמן שהיא ישנה או רואה טלוויזיה אני אבשל לנו לכל השבוע. עשיתי עבודת מחקר רצינית והשגתי כל מיני מתכוני דיאטה משופרים מבנות בקבוצה. יש כאלה שמשקיעות בדיאטה שלהן ויש כאלה שהן בשלניות ברמה. סוף סוף הבנתי מי בקבוצה שלנו הן גם וגם, ולקחתי מהן כמה מתכונים שמי שטועם אותם לא מאמין שיש בהם כל כך מעט קלוריות. זה כמו בבישולים של הסבתות – הדברים הכי פשוטים נותנים את הטעם הכי טוב. סבתא שלי בקושי הייתה משתמשת בתבלינים, כמעט רק מלח ופלפל. אבל היא ידעה להוציא מכל דבר את הכי הרבה טעם שיש בו. כל תבשיל היה מקבל את מקסימום הטעם שהוא יכול – מהירקות, מהשילוב של הטעמים, מכל מיני עשבים שהיא הייתה מכניסה. לא משנה כמה פעמים ניסיתי לבשל כמוה, אף פעם לא הצלחתי שלאוכל שלי יהיה אותו טעם. זה פשוט קסם.

אז השבוע אני רוצה לנסות לבשל מראש לחמישה ימים. חלק מהאוכל יהיה במקרר ליומיים-שלושה, ואת שאר האוכל אני אקפיא. ככה נהיה מסודרים לכל השבוע ולא יהיה מצב שבגלל שאין מספיק תוספות או שנגמר הבשר אז אני מאלתרת ואז גם כל הדיאטה שלי יוצאת מאיפוס כי זה לא מתוכנן.

וליום שבת עצמו אני אעשה חמין. פשוט: הכול לסיר וגמרנו. מישהי הציעה לי להוסיף לחמין פירות מיובשים. זה דווקא נשמע טוב אבל אני לא רוצה את הקלוריות העודפות האלה אז ויתרתי. מה שטוב בחמין זה שאני לא מסוגלת לאכול ממנו הרבה אז אני אף פעם לא מתפרעת. והלהיט החדש בבית: קינוח של סלט פירות. אפילו הילדים מתים על זה. הבכור אמנם בררן ומוציא החוצה את כל החתיכות של האגס (לא יודעת מה יש לו נגד אגסים), אבל לפחות הוא אוכל את זה.

 

 

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*