ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

איך משפיעה תזונה נכונה על רמת העייפות שלי

פורסם ביום 1-3-2011, בשעה 11:25 ע"י דיאטה מהחיים

נכון שחלק גדול מהחיים שלי כיום זה הדיאטה וכל העיסוק סביבה – מתכונים לדיאטה, קבוצת הרזיה, הרצון הבלתי פוסק לרדת במשקל וכד', אבל אני חייבת לומר שתכלס – אף פעם לא הבנתי עד כמה מה שאני אוכלת משפיע עליי ברמת היום יום. זאת אומרת, ברור שהבנתי שהרכב הדיאטה שלי יביא אותי לרדת במשקל (או לעוד יותר עודף משקל אם אני לא יתמיד…), אבל לא באמת הבנתי עד כמה חזקה ההשפעה של התזונה שלי על איך אני מרגישה כל יום ויום.

אחרי שיחה ארוכה עם אחת החברות שלי שאני מכירה דרך הקבוצת הרזיה, התחלתי להבין עד כמה היא צודקת – כשאני מקפידה על דיאטה ואוכלת את מה שאני אמורה לאכול בארוחות מסודרות ומושקעות, אני מתפקדת ומרגישה כרגיל ואפילו טוב מהרגיל. החברה הזאת ממש מקפידה על דיאטת קנדידה, אבל אני, כשאני לא מקפידה על ארוחות מסודרות לאורך היום או כשאני נכנעת וזוללת פה ושם ג'אנק, אני מרגישה את השינוי עוד באותו יום ברמת העייפות שלי, רמת הערנות וההרגשה הכללית. פתאום, אחרי השיחה הזאת התחלתי לחזור אחורה במחשבה ולראות איך בתקופות שהייתי מזניחה את הדיאטה שלי הייתי במצב מתמיד של עייפות וחוסר חשק כללי, ובתקופות שאני מקפידה אני לא רק יותר ערנית ונמרצת, אני גם יותר מלאת שמחת חיים ותקווה לרדת במשקל עוד יותר.

ברוך השם, אני כבר תקופה ארוכה יחסית מקפידה על כל מה שצריך, ובאמת ההרגשה שלי מבחינה נפשית וגופנית היא טובה יחסית. אבל המסקנה הכי חשובה שלי מכל הסיפור הזה היא שבעצם זכיתי כאן לסוג של הארה – אני עכשיו מודעת ומבינה משהו שרוב האנשים לא באמת מבינים. המסקנה שלי היא שאני חייבת לגרום גם לאנשים אחרים לראות את זה, כדי שגם הם "יראו את האור" ויבינו איך הם יכולים להתחיל לשפר את החיים שלהם, ולא רק לרדת במשקל, על ידי הקפדה על תזונה נכונה ומסודרת.

אז עם מי החלטתי להתחיל? עם בעלי כמובן. מטרה קשה מלכתחילה, אבל אין לי בעיה עם אתגרים. מדובר במטרה מספיק חשובה בשביל שאני ישקיע בו את מרב המאמצים, עד שהוא יבין ויראה את מה שאני רואה. ההתחלה באמת לא הייתה קלה. התגובה שלו הייתה משהו בסגנון של – "את והשיגעונות דיאטה שלך, עזבי אותי מזה בשקט". אבל אני כאמור לא וויתרתי והמשכתי להציק לו במשך כמה ימים טובים. רק כשהצלחתי לסקרן אותו עם הנושא של העייפות כתוצאה מתזונה לא נכונה, הוא לאט לאט התחיל להקשיב. בסופו של דבר, הצלחתי לשכנע אותו לעשות ניסוי קטן – הוא יאכל במשך שבוע רק את מה שאני ארשה לו (אני אכין לו כמובן מתכון דיאטה מושקע במיוחד), ובזמנים שנגדיר מראש. אם אחרי השבוע הזה הוא ישים לב שבאמת הוא מרגיש טוב יותר ועייף פחות, הוא ימשיך עם זה. אם לא אני יעזוב אותו בשקט.

אנחנו מתחילים מחר, נקווה לתוצאות חיוביות…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*