ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

להתרחק מתכשירי ההרזיה

פורסם ביום 20-3-2011, בשעה 7:53 ע"י דיאטה מהחיים

אני רוצה כאן להמליץ בחום לכל גבר או אישה שקוראים את הקטע הזה ומעוניינים להיכנס למסגרת של דיאטה מצליחה ואמיתית – התרחקו מתכשירי ההרזיה השונים שמבטיחים הרזיה קלה ומהירה. בדיוק כמו המודעות שמוכרות סמינרים להפסקת העישון בתוך חמישה ימים תוך כדי עישון רצוף – ככה בדיוק אני רואה את כל הדיאטות בזק למיניהן אשר מבטיחות לרדת המשקל בתוך פרק זמן קצר ובלי לשנות יותר מדי הרגלים של אכילה ופעילות גופנית.

ההיגיון הפשוט אומר שאי אפשר לקבל סתם ככה דברים בחיים, בשביל מטרות נעלות כמו הרזיה חייבים לעבוד, ולעבוד קשה. אין מה לעשות. שמעתי כבר על כל כך הרבה נשים וגברים שהתפתו לכל מיני דיאטות קסמים למיניהן, אשר במסגרתן לוקחים כל מיני כדורים ומשתמשים בתכשירים שונים, על מנת להרזות בלי יותר מדי מאמץ. בסופו של דבר, ולאחר תקופה קצרה בדרך כלל, הם פשוט העלו חזרה את כל המשקל שהשילו במהלך הדיאטה, ולפעמים אפילו יותר. זה אולי נראה קוסם ואטרקטיבי בהתחלה, אבל העניין הוא שבשביל להרזות חייבים מאמץ, לא יעזור כלום. חייבים לשנות הרגלים בסיסיים בחיים, חייבים לסגל הרגלי תזונה נכונה ושמירה על פעילות גופנית סדירה. חייבים במובן מסוים "לסבול", או פשוט לעמול על מנת להשיג את המטרה הזו. כולנו אנשים מבוגרים אשר מכירים כבר את הדרך בה העולם הזה בנוי – שום דבר לא מקבלים בחינם. אם זה היה ככה, לא היינו יודעים להעריך את מה שאנחנו מקבלים. אבל יותר מזה, במקרה של שינוי הגוף שלנו, הרזייה והשלת קילוגרמים עודפים, זה נראה די ברור שאין תרופות פלא.

אחת הסיבות לכך שכל אותם דיאטות פלא לא באמת עובדות, היא כי אחד הרעיונות המרכזיים בדיאטה הוא שינוי של הרגלים בסיסיים על מנת להביא לשינוי כולל באורח החיים, וכך להצליח לשמר את המצב הזה לאורך זמן. כאשר אתם משתתפים בדיאטה קצרה ופלאית בה עיקר עבודת ההרזיה נעשית על ידי כדורים, תכשירים שונים וכד', גם אם הם עובדים ולא פוגעים בשום דבר בגוף (והרבה פעמים הם דווקא כן מזיקים), הם עושים בשבילנו את העבודה. אם אנחנו לא מתאמנים בעצמנו על פיתוח הרגלים בריאים ונחוצים, אז ביום שלאחר שייגמרו הכדורים ותכשירי הפלא אנחנו לא באמת נקום ונצא לריצה. לא באמת נתחיל לבשל על פי מתכונים לדיאטה. לא באמת נשמור על תזונה נכונה לאורך זמן. ואז, גם אם הדיאטה הביאה אותנו לרדת המשקל, הוא מהר מאוד יעלה בחזרה.

אז אני ממליצה בחום לא להתפתות לכל מיני הבטחות של דיאטות פלאים וקסמים. אם אתם באמת רוצים לרזות, באמת רוצים שינוי מהותי בחיים שלכם, אני מציעה בחום ללכת לקבוצת הרזיה ולהתחיל את הדרך משם. זו הדרך הכי טובה שאני מכירה לתת זריקה ישירות לשריר המוטיבציה…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*