ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

הדיאטה מראה סימני הצלחה וההרגשה עילאית

פורסם ביום 17-3-2011, בשעה 12:29 ע"י דיאטה מהחיים

לאחרונה אני מתחילה להרגיש שהדיאטה ממש עולה על מסלול נכון. אני מצליחה לרדת במשקל כמעט כל שבוע, ואני מתחילה לראות את זה קורה. כשחושבים על זה לעומק, זה כמו כדור שלג – כשהדיאטה מתחילה לזוז ולהראות סימנים של הצלחה זה רק נותן זריקת מרץ ועידוד להמשיך בכל הכוח, ואפילו יותר חזק. ואז מוסיפים עוד איזה אימון בשבוע או עוד איזו הליכה ארוכה בערב, וההצלחה רק מתגברת. אני באמת מאמינה שעליתי על המסלול הנכון ורק מקווה שזה לא ייפסק פתאום מסיבה כלשהי.

אני ממש מרגישה כאילו אני על גג העולם, כאילו עוד שנייה מזמינים אותי לתכנית 360 – תכנית תחקירים, בשביל לראיין אותי על ההצלחה המסחררת שלי במאבק בעודף משקל. ממש עוד רגע מחכים לי צלמים של פפראצי מתחת לבית לצלם אותי כשאני יוצאת בבוקר לריצה.

אני כמובן מגזימה בכוונה על הפפראצי וכל זה – פשוט דרך הומוריסטית לבטא את ההרגשה הטובה שלי. זה מעניין – כשאני מרגישה כמו שאני מרגישה בימים האחרונים, שעליתי על הגל והכל מסתדר, זה גורם לכל האספקטים השונים של החיים להיראות טוב יותר. זה מתחיל בדיאטה ובירידה במשקל, אבל זה גורם לי להיות במצב רוח טוב יותר עם בעלי ועם הילדים, וזה כמובן משרה גם עליהם אווירה נעימה. אני מרגישה פעילה ופרודוקטיבית יותר, כאילו אין דבר שאני לא מסוגלת לא. שוב זו תופעת כדור השלג הזו…

בהקשר הזה, אני חייבת לציין שאני עכשיו מרגישה עד כמה הפן הפסיכולוגי בכל נושא הדיאטה הוא קריטי ודומיננטי. מה שאני מכנה "כדור שלג" הולך לשני הכיוונים – לפעמים כשאנחנו בדיכאון או מדוכדכים מסיבה כזו או אחרת (במיוחד במהלך שלבים קשים בדיאטה), אז הכל נהיה יותר ויותר קשה. כשהכל נהיה יותר קשה, אז גם הפעולות הבסיסיות של היום יום נהיות קשות וכואבות יותר, וזה כמובן משליך הלאה ובקיצור – מגלגל את כדור השלג בכיוון השני. בכיוון הלא רצוי. עכשיו, כשהוא מתגלגל דווקא לכיוון החיובי, כשאני מרגישה שעליתי על דרך המלך, אני יכולה להעריך עד כמה העבודה הפסיכולוגית העצמית היא חשובה ומהווה חלק בלתי נפרד מהתהליך.

מה שגורם לי לחשוב שאולי יש מקום לפסיכולוגית מסוג כלשהו ב קבוצת הרזיה. אולי זו בעצם יכולה להיות שיטת דיאטה חדשה – דיאטה פסיכולוגית. צריך כאן כמובן אנשי מקצוע, אולי מאמנים אישיים כמו ההוא מהטלוויזיה שיודעים להזריק מוטיבציה ולעזור לאנשים לגלגל את כדור השלג בכיוון הרצוי.

בינתיים, אני רק מנסה ומקווה שאצליח לשמור על הכיוון בו אני נמצאת. אני עובדת על עצמי כל יום, אומרת לעצמי שזה לא זמני, שזה ימשיך ושזה רק יהפוך אותי ליותר ויותר חזקה, יותר רזה וחטובה. גם אם בהמשך זה לא ימשיך באותו קצב חיובי נפלא, לפחות אני יכולה ליהנות מהרגע ולפנטז על הגעה ליעדים שהצבתי לעצמי כבר בקרוב…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*