ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

עושים "לרדת בגדול" בקבוצת ההרזיה

פורסם ביום 17-4-2011, בשעה 11:13 ע"י דיאטה מהחיים

במפגש האחרון של קבוצת הרזיה, העלנו רעיון חדש שנראה שהולך לתפוס, ולהיות מאוד מעניין – משחק של "לרדת בגדול". הרעיון הוא כמובן לחקות את סדרת הריאליטי "לרדת בגדול" בקבוצת ההרזיה שלנו. כמעט כולם אצלנו רואים את התכנית הזו, בה מתמודדים הסובלים מעודף משקל מנסים לרדת במשקל, לרדת בגדול… אבל בניגוד לדרך בה אני והחברה מהקבוצת הרזיה הולכים, בתכנית מנסים לעשות את זה על ידי תחרות בין זוגות, כאשר הזוג שירד הכי הרבה במהלך המשחק, ינצח ויזכה בפרס.

אז אני לא יודעת אם אצלנו יהיה פרס גדול וגרנדיוזי כל כך כמו בתכנית (אין מאחורינו הפקה עם הרבה כסף כמו שלהם יש…), אבל החלטנו כולנו פה אחד שהעניין והריגוש שבתחרות עצמה ובמשחק יכולים רק לעזור לנו לרדת במשקל, ובלי קשר – יהיה ממש כיף. גם ככה כולנו רואים את התכנית ואוהבים אותה, וגם ככה כולנו נפגשים מדי כמה ימים לדבר על הדיאטה שלנו, אז למה לא לעשות את זה?…

עכשיו נשאר לנו לקבוע ולנסח את החוקים המדויקים. עדיין לא ברור אם נתחלק לזוגות בתוך הקבוצה עצמה, או שכל אחד יוכל להביא בן זוג מבחוץ. כמובן שהמחשבה הראשונה שלי הייתה בעלי – אני והוא במשחק ההרזיה האולטימטיבי, מנסים יחד לרדת במשקל אבל אפילו חשוב יותר – לנצח במשחק.. השתעשעתי עם המחשבה הזו במשך כמה דקות, אבל אז חזרתי לקרקע המציאות, והבנתי שכנראה שהוא בחיים לא ירצה, ואני לא מאשימה אותו – הוא לא מכיר אישית את כל החברה שלי מהקבוצת הרזיה, ולכן הוא ירגיש לא בנוח. חוץ מזה – לא כולם חייבים ליהנות מאותו הדבר, ונראה לי שבעלי ייהנה הרבה יותר מלראות את התכנית המקורית בטלוויזיה כשהוא שוכב על הספה, מאשר להשתתף במשחק כזה באמת. אז כנראה שאני אנסה להצטוות עם מישהו מבין חברי הקבוצה.

בנוגע לשאר הכללים והחוקים – לא ממש אכפת לי. אני רק רוצה את המשחק עצמו. אני יכולה להיות מאוד תחרותית לפעמים, ואם מצאתי דרך לעורר בי את התחרותיות הזו ולתעל אותה לצורך התמודדות עם בעיית עודף משקל, אז למה לא… אני כבר רואה איך אני נכנסת לטירוף של המשחק, מכינה מתכונים לדיאטה במיוחד בשביל התחרות, עושה המון פעילות גופנית ומקפידה על תזונה נכונה, על מנת להגיע לקו הסיום ראשונה. אה כן – ועל הדרך מורידה גם עוד כמה קילוגרמים טובים… אפילו אם אני לא אנצח בסוף, אני בטוחה שהתחרות הזו רק תוסיף לי מוטיבציה ותגרום לי לאבד עוד כמה וכמה קילוגרמים טובים.

אולי זו הדרך באמת להכניס עניין ומוטיבציה מחודשת לקבוצת הרזיה, ול דיאטה שלי בפרט. משחקים הם לא סתם הדבר האהוב על ילדים – הם מכניסים לחיים שלנו עניין והנאה, וגורמים הרבה פעמים למצבים מייאשים ומשעממים להיראות הרבה יותר מעניינים…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*