ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

חשיבות החשיבה החיובית בדיאטה

פורסם ביום 1-5-2011, בשעה 10:00 ע"י דיאטה מהחיים

אני רוצה לדבר קצת על כל הנושא של חשיבה חיובית, אנרגיה חיובית או כל הדיבורים האלו ששומעים הרבה מאוד בשנים האחרונות, אולי כחלק מעידן ה"ניו אייג'" והרוחניות החדשה של המאה העשרים ואחת.

אני חייבת לומר שאף פעם לא הייתי חסידה גדולה של כל הדיבורים האלו. אני מוצאת שהדת היהודית מכילה את כל המסרים האלו והרבה יותר, ועד לאחרונה לא ממש הבנתי למה צריך לדבר על כל מיני "אנרגיות חיוביות" וחשיבה חיובית וכל זה.

אבל אני חייבת להגיד שחודשים האחרונים חלה אצלי תפנית מסוימת בכל מה שקשור ל"חשיבה חיובית", תפנית שכמובן קשורה לכל עניין ה דיאטה שלי…

זה התחיל מזה שבקבוצת הרזייה שלי דיברתי עם חברה שהעניינים האלו אומרים לה הרבה מאוד. היא הסבירה לי בתור התחלה שאין כאן שום קסמים נסתרים או ניסיונות לשטוף לי את המוח עם כל מיני דיבורים באוויר על אנרגיות מסתוריות. למעשה, אחרי שדיברתי איתה קצת על זה הבנתי שהמסרים עליהם דיברתי מעולם היהדות הם בדיוק אותם מסרים עליהם היא מדברת. פשוט, במסגרת העידן החדש והמודרני הזה בו אנו חיים, אנשים מנסים לנסח בצורה שונה ואולי מתקדמת יותר את המסים האלו, על מנת שכולם יוכלו להתחבר אליהם ולהזדהות עמם.

אחרי השיחה הזו איתה התחלתי לחשוב על זה יותר ויותר, ולראות גם איך זה משתלב ועוזר לי לרדת במשקל ולהתמיד בדיאטה. כוחה של חשיבה חיובית הוא עצום, הרבה יותר ממה שאנחנו מבינים בהתחלה. אם אני כל הזמן מכריחה את עצמי לחשוב באופן חיובי על הדיאטה, להאמין בכוח שאני אצליח לרדת במשקל, להתנהג בחיוביות ובחיוך בכל הנוגע לדיאטה (ובתקווה להתנהג ככה כל הזמן..), אני מגלה שאחרי כמה שמן שבו אני "מכריחה" את עצמי לחשוב ככה, אני באמת מתחילה לחשוב ככה "לבד", באופן טבעי.

זה בא לידי ביטוי בכל התחומים – כשאני בונה תפריט לדיאטה, כשאני עושה פעילות גופנית, כשאני הולכת למפגשים של קבוצת הרזיה וגם כשאני יושבת בערב מול הטלוויזיה עם בעלי. הגישה החיובית הזו יכולה להיות מדבקת, ולגרום לי ולסובבים אותי לקחת את הכל יותר טוב, ולכן גם להצליח להגשים את המטרות שלי.

עכשיו, אני מתחילה לחשוב אחורה ולזהות את כל התקופות הטובות והחיוביות שהיו לי בדיאטה הזו עם "חשיבה חיובית". בגלל שאני מתייחסת בסבבה לעודף משקל שלי ובגלל שאני מאמינה בעצמי וביכולת שלי לרזות, אני בעצם מצליחה. המציאות שאני מדמיינת ומייחלת לה היא בעצם המציאות שאני יוצרת במו ידי ובמו מילותיי. לפני כמה מפגשים גם דיברנו על כל הנושא הזה של המנטאליות והמצב הנפשי בקבוצת הרזיה. החברה ההיא שהכניסה לי את הג'וק לראש אמרה שזהו הרעיון הכי יפה ומועיל שאי פעם היא נדבקה בו, ואני חייבת להסכים. אם להיות קצת קיצ'ית – אם כולנו נחשוב חיובי ונשדר אנגיות חיוביות, כל אחד מאיתנו יוכל להגשים את החלום שלו…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*