ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

איך לשמור על הדיאטה בנסיעה לחו"ל

פורסם ביום 17-5-2011, בשעה 8:41 ע"י דיאטה מהחיים

השבוע אני ובעלי התחלנו לדבר ברצינות על לקחת את כל הילדים ולצאת לחופשה אמיתית בחו"ל, אולי בתקופת החגים הבאה. חסכנו בצד סכום קטן, ואנחנו רוצים לפנק את הילדים, להעניק להם חוויה אמיתית של חו"ל. עוד לא החלטנו לאן לטוס, אולי קפריסין או איזה אי אקזוטי ביוון או בכרתים. בכל מקרה, יש כמה חודשים לתכנן את הנסיעה, כי אנחנו מתכוונים לטוס בתקופת החגים.

מה שמטריד אותי בכל הסיפור הזה של הנסיעה, זה כמובן – הדיאטה… מה אני עושה עם הדיאטה? איך אני לא נותנת לטיול הקצר הזה (אנחנו רוצים משהו כמו עשרה ימים) להרוס לי את הרצף של הדיאטה ולהחזיר אותי אחורה?

בטח רוב מי שקורא את זה אומר לעצמו – "מה היא כל כך מודאגת, כולה מדובר בעשרה ימים, אפשר לחשוב"… אבל כל מי שנאבק בחיים שלו הרבה עם הנושא של עודף משקל ודיאטה מתמשכת יודע שכל יום הוא קריטי, ושעשרה ימים בסביבה שונה ומלאת פיתויים עלולים להיות הרסניים אחרי עבודה יומיומית, קשה ומאומצת של כמה שנים.

בין אם נטוס לקפריסין, ליוון או לכל מקום אחר, סביר להניח שניקח איזה דיל כזה של מלון מפואר עם מלא אטרקציות לילדים. במלונות האלו יש בדרך כלל בופה עצבני, מלא כל טוב, מסביב לשעון. לא בדיוק תזונה נכונה במיטבה…

אני כבר רואה את כמות הפיתויים שיחכו לי שם מיד בבוקר כשאני פותחת את העיניים, ואחר כך לאורך כל היום, במיוחד כשאני כבר רואה את בעלי והילדים חוגגים וזוללים בלי הפסקה.

מצד אחד, הדבר האחרון שאני רוצה זה להתדרדר בדיאטה ולתת לחופשה הזו להרוס לי את הרצף. מצד שני, אני גם לא רוצה להרגיש שאני מוגבלת וסובלת כל החופשה. חופשה כזו מגיעה אצלי רק פעם בהרבה מאוד זמן, וכשהיא כבר מגיעה אני רוצה ליהנות ממנה עד כמה שאני רק יכולה (שוב – בלי להרוס דיאטה מוצלחת של כמה חודשים טובים במיוחד…). ממש התלבטות יש לי פה…

ומה עם ה קבוצת הרזיה שלי? אולי זה יהיה לי הכי קשה – לא לראות את כל החברים והחברות מהקבוצת הרזיה במשך כמעט שבועיים…

טוב, אני חייבת להיות מציאותית וריאלית, ולהתחיל להכין את עצמי לחופשה הזו, כך שהיא לא תתנגש לי עם הדיאטה. אולי אני אצור לעצמי איזו תכנית אימונים מיוחדת שכוללת הרבה שחייה לשעות הבוקר שם (ככה הם יהיו בבופה ואני אהיה בים…), ואנסה בכל זאת למצוא את המאכלים הבריאים והמתונים יותר מבחינת קלוריות בכל הבופה הענק.

גם אם אני אמצא את עצמי מגניבה איזו עוגה או פינוק כזה או אחר מדי פעם – לא נורא, כל עוד זה במידה. בחיים חייבים גם ליהנות, במיוחד כשיוצאים לחופשה של פעם בכמה שנים…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*