ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

אירוע חגיגי בסימן דיאטה

פורסם ביום 21-6-2011, בשעה 7:28 ע"י דיאטה מהחיים

בימים האחרונים אני עסוקה עד מעל הראש בניסיון לעזור לחברה וותיקה שלי, אשר מעוניינת לערוך את מסיבת החתונה שלה בסימן טבעי ובריא (רק את מסיבת החתונה עבור החברים, לא את הטקס עצמו…). ממני היא ביקשה עזרה בכל מה שקשור להרכבת התפריט – היא מעוניינת שהאוכל באירוע ישדר תזונה נכונה ובריאה מצד אחד, אבל עדיין יהיה טעים ומעורר תיאבון מצד שני (כנראה שכל מיני קרקרים ופרכיות דיאטטיות זה לא ממש אטרקטיבי למסיבת חתונה…). מכיוון שאנחנו חברות טובות, והיא יודעת שאני גם אוהבת מאוד לבשל, וגם שהתחלתי לבשל בעיקר על פי מתכוני דיאטה מאז הכניסה שלי ל קבוצת הרזיה, היא החליטה למנות אותי לאחראית הראשית על הרכב תפריט המסיבה. אז עכשיו אני יושבת כל כמה ימים בפגישות עם חברת הקייטרינג הקטנה שהיא שכרה בשביל האירוע, ומנסה להרכיב איתם תפריט דיאטה שיהיה בריא מצד אחד, וטעים ומעורר תיאבון מצד שני.

אני חושבת שמרבית האנשים, אלו המנסים לרדת במשקל ובכלל כל מי שעוסק בתחום האירועים המיוחדים, יגידו תחילה בתור סוג של אינסטינקט כי קשה מאוד לייצר תפריט לאירוע שיהיה כולו בריא ובסימן של תזונה נכונה, אך עדיין יהיה מאוד טעים, אטרקטיבי ומעורר תיאבון. אני ממש לא מסכימה. אני חושבת שתזונה נכונה לא צריכה לבוא על חשבון טעם ועניין באוכל, ובמשך השנים כבר צברתי כל כך הרבה מתכונים לדיאטה וניסיון בהכנתם עד שאני יכולה להרכיב תפריט עשיר ומגוון, שיהיה כולו בריא מצד אחד וטעים מצד שני.

אז כבר שבוע בערך אנחנו יושבים ומנסים להחליט אילו מתכונים לדיאטה ייכנסו לתפריט האירוע ואילו לא. כמובן שיהיו שם המון ירקות בכל מיני תצורות שונות ומשונות, כמו גם שימוש בדגנים מלאים וקטניות מלאות. החל מטחינה מלאה ועד תבשילים "אקזוטיים" ומעניינים במיוחד של קינואה עם ירקות מאודים, תבשיל עדשים ירוקות ואפונה ברוטב עגבניות ועוד ועוד. בעצם, אני לא יודעת אם אני אמורה לחשוף את כל הפרטים האלו, זה בטח אמור להיות הפתעה.

בין ההכנות החברה אשר עורכת את האירוע כל הזמן אומרת לי שהיא חוששת שהאוכל יהיה "בריא מדי", שהוא ירתיע אנשים ולא יהיה להם טעים מספיק, מפני שבאירועים כמו מסיבות חתונה אנשים מצפים לזלול מכל טוב. אני, בתגובה, מנסה לבנות את הביטחון שלה בתפריטי הדיאטה שלי, ולהכניס לה לראש שאוכל בריא יכול להיות גם טעים מאוד. חוץ מזה, גם עבור מי שלא מנסה לרדת במשקל או להיפטר ממשקל עודף, תזונה נכונה ובריאה היא חשובה מאוד. אם מישהו יגיע לאירוע, ייגש לשולחן הבופה, יראה את כל המנות הבריאות והמושקעות האלו (אשר רובן מאוד טעימות למרבית האנשים) ויחליט שכלום לא בשבילו מפני שזה "בריא מדי" – בעיה שלו. אם אנשים לא מבינים לבד שהם צריכים לאכול בריא ושאפשר לעשות את זה גם טעים – זו כבר בעיה שלהם…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*