ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

לא ממליצה על דיאטת בזק לפני החתונה

פורסם ביום 26-5-2011, בשעה 13:05 ע"י כל מיני

לפני כשנה הגיע היום המאושר בחיי – יום החתונה שלי. נשאתי את אהוב ליבי, בחתונה מפוארת ויפה, כמו שתמיד חלמתי, אשר נערכה באחד מאותם גני אירועים בחיפה. לחתונה הזו התכוננתי במשך כמעט שנה, כאשר לאחר כל ההכנות הפרוצדוראליות (קייטרינג, תקליטן, הזמנות וכד'…) התפניתי להקדיש כמעט חודשיים שלמים לטיפוח שלי בתור כלה. עברתי סדרה של טיפולים קוסמטיים, עיצובי שיער, הסרת שיער ממקומות לא רצויים וכד'. אך עשיתי טעות אחת מעצבנת – כל החיים שלי סבלתי מחוסר משקל, ולפני החתונה החלטתי על דיאטת בזק, רק כחודשיים לפני היום הגדול. היום אני יכולה להמליץ בחום לכל מי שעתידה להתחתן בקרוב – אל תלכו על דיאטת בזק! אם אתן מעוניינות לרזות לפני החתונה, התחילו את הדיאטה לפחות חצי שנה מראש, ועדיף שיותר מזה.

להתחשב בשמלה ובתאורה הקיימת בגני אירועים

ראשית כל, בואו נודה באמת – בתור נשים אנחנו מפנטזות וחושבות על יום החתונה שלנו עוד הרבה לפני שבכלל פגשנו את האדם הנכון עבורנו. לכן, מכיוון שהחתונה היא כזה עניין גדול אצל מרבית הנשים, חבל לא להיזכר מספיק זמן לפני החתונה בדיאטה, עבור מי שסובלת ממשקל עודף ומעוניינת להוריד קצת ממנו לפני החתונה.

אנחנו רואות את עצמנו בעיני רוחנו צועדות בדרך לחופה, אך עדיין אנחנו לא לוקחות בחשבון את השמלה הגדולה והלבנה שנלבש, את התאורה העזה ואור הזרקורים הקיים (תרתי משמע..) בגני אירועים, המופנה כולו אלינו ואת מאות האורחים שעומדים ונועצים בנו עיניים. לכן, נוח הרבה יותר להגיע ליום החתונה עם כמה קילוגרמים פחות ממה שכולם רגילים לראות אותנו, מה שבוודאי יעלה לנו את הביטחון העצמי ויגרום לנו להרגיש הכי טוב שאפשר ביום הגדול שלנו.

אז מה הבעיה עם דיאטת בזק? ובכן, במקביל לכל ההכנות לחתונה, בדיוק בזמן שהיינו בריצות של לבדוק  גני אירועים בחיפה, ממש לא היה לי ראש להיכנס באופן רציני לדיאטה. רציתי להוריד משקל, פשוט לא היה לי את השקט הנפשי ואת הזמן כדי להתמיד בדיאטה. אז הפלתי הכל על תקוות שווא לדיאטת בזק חודשיים לפני החתונה, כזו שבמסגרתה ארעיב את עצמי וארוץ כל יום כדי להוריד המון קלוריות.

כפי שבטח הבנתם כבר, זה היה כישלון חרוץ. לא רק שלא רזיתי כמו שרציתי, אלא כמעט הגעתי לכדי התמוטטות נפשית. החודשיים האחרונים שלפני החתונה היו הכי לחוצים (לא מבינה איך לא חשבתי על זה קודם…), ולאחר חודש של דיאטת רצח הגעתי לכדי אפיסת כוחות, והחלטתי שאני מוותרת על התענוג, כדי לא לפגוע לעצמי בבריאות הנפשית והגופנית כאחד (עם כל הכבוד לחתונה ולחלומות, יש סדרי עדיפויות בחיים, והבריאות צריכה להיות באחד המקומות הראשונים…).

אז אם את מתכוונת להתחתן בקרוב ומעוניינת להרזות, אין דבר שאני ממליצה יותר מאשר דיאטה מאוזנת, מבוקרת וארוכת טווח.

ושיהיה במזל טוב…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*