ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

חזרה לגזרה הקודמת בזכות הדיאטה

פורסם ביום 19-12-2010, בשעה 13:17 ע"י כל מיני

אחת המטרות המוצהרות והמובהקות ביותר שהעמדתי לנגד עיני כאשר התחלתי את הדיאטה האחרונה הזו, הייתה להצליח לחזור לגזרה הקודמת שלי, זו שהייתה לי לפני ההיריון. ההרגשה שאני יכולה להיכנס שוב לשמלות, בגדי מעצבים ושאר הבגדים המחמיאים שפעם הייתי נוהגת ללבוש כל הזמן עושה לי ממש טוב על הנשמה.

ברור שאיבוד הגזרה של פעם וההשמנה הם מחירים פעוטים וזניחים לשלם עבור המתנה המופלאה שקיבלתי – הילד המושלם שלי, אבל עדיין – נחמד להרגיש שאני עדיין צעירה ובעניינים, ועיקר בעלת כוח הרצון להרזות ולחזור למימדים של פעם ברגע שזה מספיק חשוב לי. ובאמת, זאת הייתה המוטיבציה הכי גדולה שלי כאשר התחלתי את הדיאטה הזו. כמובן, דיאטה היא תמיד בראש ובראשונה מאבק פסיכולוגי שלי נגד עצמי, לכן הייתי חייבת להפוך את הדיאטה הזו למטרת על עבורי – הדבר שאני עושה נטו למען עצמי (טוב, ואולי קצת גם למען בעלי…), הפרס האישי שלי אחרי תקופת היריון לא פשוטה ולידה לא קלה בכלל.

כל בגדי המעצבים ששוכבים בארון שלי ופעם עלו לי אלפי שקלים פשוט קרצו לי יותר מדי – זה שנכנסתי להיריון והבאתי ילד לעולם זה באמת מתנה קסומה ונפלאה, אבל אף אחד לא אמר שהיא צריכה לבוא על חשבון הגוף המחוטב שפעם היה לי.

 כנראה שהמסקנה העיקרית מהדיאטה הזו היא שאין דבר העומד בפני הרצון. בעזרת נחישות ותמריצים מתאימים, השמיים הם הגבול…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*