ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

סוף שבוע קשה עבר על כוחותינו

פורסם ביום 4-1-2011, בשעה 9:05 ע"י דיאטה מהחיים

היום היה יום ממש טוב מבחינת דיאטה, אחרי סוף שבוע מטורף ומושחת.

ביום שישי ארחנו את אחותי וגיסי עם הילדים לארוחת ערב. כל היום הייתי במטבח בבישולים, וגם בלחץ כי האמצעי עם חום ובעלי לא תמיד מסתדר עם הקטנה (כשאני בסביבה היא לא מוכנה לשתות מבקבוק. רק ציצי). אז הרגשתי כאילו אני צריכה לטפל בכל העולם וגם לבשל לכל העולם וכאילו בעלי הוא עוד אחד מהילדים. נכנס למטבח כשאני באמצע הבישולים, "אני רעב". אז תאכל! לא, הוא לא יודע בדיוק איפה כל דבר ואיך לחמם את זה וכמה זמן. בחיי, כמו תינוק. בקיצור מפה לשם היום פשוט עף לי והערב כמעט הגיע ובין כל הבישולים לא הספקתי לאכול כלום אז כל היום כמובן אכלתי מהסירים וגם הלחץ לא בדיוק עזר לי לשמור על הרגלי תזונה נכונה שאני מנסה לסגל לעצמי, או לספור קלוריות.

ככה יצא שכל היום נשנשתי (והינקתי, ובישלתי, וטיפלתי), ובערב עם כולם פשוט התנפלתי על הצלחת. טוב, לפחות אחותי וגיסי היללו ושיבחו את האוכל, ואפילו הילדים שלהם שהם כאלה בררנים באוכל, אכלו הרבה ושיחקו מאוד יפה עם הגדול (הקטן היה הרבה על הספה, עם השמיכה והשוקו שלו. מסכן). כששטפתי כלים עם אחותי סיפרתי לה קצת על הדיאטה ועל איך שאני מנסה לאכול מסודר כדי שאני אוכל לספור קלוריות כמו שצריך. היא אמרה שלדעתה לספור קלוריות זה על הפנים, בכלל לא מקדם את הדיאטה, ושאני צריכה להתרכז בלבשל ולאכול אוכל בריא, שזה יעשה יותר טוב לכל המשפחה. זאתי והאוכל הבריא שלה. הכול אצלה בבית זה קינואה אורגנית וכל מיני זרעונים. אולי בגלל זה הילדים שלה כאלה בררנים באוכל. אף פעם לא אכלו במבה כמו שצריך, מסכנים. בכל אופן היא חושבת שגם ארוחות מסודרות זה לא כזה שוס. לדעתה צריך "להקשיב לגוף" ולאכול רק כשרעבים, ורק מה שרוצים. אמרתי לה יופי חכמה גדולה. אם זה מה שאני יעשה, כל היום אני רק אטחן סטייקים ושוקולד. ואני אוהבת לאכול הכול. תנו לי אוכל מבושל, סלטים, סנדביצ'ים, קינוחים, שווארמה, סיני, יפני, הודי. הכול.

אז בקיצור אחרי השישי הזה בשבת היינו מוזמנים לעל האש אצל חברים ושם התאפקתי יפה עם הבשר אבל בסוף האוכל נשנשתי מכל הקינוחים. והיום סוף כל סוף הצלחתי לאכול שלוש ארוחות מסודרות, כמו שצריך, ובמקום קינוחים אכלתי פירות! את זה אחותי בטח תאהב לשמוע. אצלם בבית אין ממתקים. מי שרוצה מתוק שיחפש. או שיאכל פירות מיובשים (אורגניים, ברור, אלא מה?). אני מרחמת על הילדים שלה, אבל האמת? זה היה יכול להיות מעולה בשביל הדיאטה שלי, להעיף מפה את כל הממתקים והחטיפים. רק אין סיכוי שזה יעבור בשלום אצל הילדים שלי. בלי במבה וביסלי? אין מצב

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*