ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

קעקוע בבטן

פורסם ביום 4-1-2011, בשעה 9:10 ע"י כל מיני

בנקודת היעד של הדיאטה ידעתי שאעשה קעקוע בבטן

קעקועים הם משהו שמאז ומעולם עניין אותי. השילוב של אומנות וציור על הגוף האנושי זה פשוט מדהים בעיני. הבטן תמיד הייתה נראית לי כמו המקום האולטימטיבי לקעקועים, אבל אפשר להגיד שלא ממש רציתי לחשוף את הבטן שלי יותר מדי בעבר, ולכן זו אף פעם לא הייתה באמת אופציה ריאלית מבחינתי.

ברגע שהבנתי שה דיאטה הזו הולכת ותופסת תאוצה, ושאני מצליחה לעמוד בה ומתקדמת לקראת היעד הנכסף שלי, ישר ידעתי שברגע שאגיע לקו הסיום הצ'ופר הגדול שלי יהיה פשוט להגשים את החלום שלי משכבר הימים – קעקוע בבטן.

איך לבחור את הקעקועים שלי?

עכשיו אני ניצבת בפני הדילמה הבאה – איזה קעקוע בדיוק לעשות. קעקוע בבטן היה החלום שלי כל כך הרבה זמן, עד שפיתחתי פנטזיות על מיליון קעקועים שונים – בא לי חיה חמודה כלשהי (חשבתי על דבורה או על דובי קטן וחמוד…), אבל גם איזה טרייבל שחור ושבטי כזה בא לי ממש טוב… בקיצור, צרות של עשירים.

עכשיו אני מנסה לברר האם הבטן היא באמת מקום שכדאי להתקעקע בו – אני אמנם מאוד גאה בבטן החדשה והשטוחה שלי, אבל סביר להניח שהיא לא תישאר ככה תמיד – יום אחד כאשר אהיה בהריון היא תגדל משמעותית, ואז העור מתרחב (ומתכווץ שוב לאחר הלידה). מעניין איך זה משפיע על הקעקועים באזור הזה של הגוף. נראה לי שאלך להתייעץ עם איזה איש מקצוע מיומן – אולי אחד המקעקעים שיושבים שם בסנטר…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*