ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

קורס איפור מקצועי

פורסם ביום 4-1-2011, בשעה 9:15 ע"י כל מיני

אחרי הדיאטה לקחתי קורס לאיפור מקצועי אישי

תקופת דיאטה היא תקופה מאתגרת מאוד ולמען האמת גם די אמביוולנטית. מצד אחד היו רגעים קשים ושוברים, מצד שני התוצאות כפי שהן השתקפו במראה היו כל כך מעודדות, משמחות וממלאות מוטיבציה להמשיך.

לאחר שהגעתי ליעד שהצבתי לעצמי מלכתחילה, הרגשתי שכבשתי את הפסגה – השגתי את המטרה שלי. עכשיו הזמן לחגוג ולפנק את עצמי. לכן, ברוח של שיפור המראה החיצוני, החלטתי להירשם לקורס איפור מקצועי אישי.

קורס איפור מקצועי אישי

למה הכוונה ב'קורס איפור מקצועי אישי'? רוב האנשים מבינים מיד מה זה קורס איפור מקצועי – קורס בו לומדים מאנשי מקצוע בדיוק איך לאפר – באילו חומרים להשתמש, איך למרוח אותם על הפנים, מה מתאים לכל מבנה פנים, כיצד להתחשב בתנאים החיצוניים (לחות וכד'). עד כאן הכול סטנדרטי. השוס האמיתי כאן הוא החלק של ה"אישי". קורס איפור מקצועי אישי הוא קורס בו לומדים "אחד על אחד". רק את ומדריך האיפור המקצועי שלך. זה אולי לא נשמע כמו יותר מדי, אבל בפועל זה הפך את החוויה לכל כך הרבה יותר מהנה ואפקטיבית – בלי לחץ, בלי לא להבין דברים, בלי לנסות לזכות בתשומת ליבו של המדריך כדי שיגיד לי אם אני מאפרת כמו שצריך או לא. בקורס אישי המדריך מתעסק רק בך, יושב איתך על כל צעד ושעל ומוודא שאת מבינה הכול ומתרגלת את זה כמו שצריך. בקיצור – מורה פרטי לאיפור מקצועי, וזה שווה כל שקל ששילמתי…

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*