ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

ריקודי עם

פורסם ביום 6-1-2011, בשעה 8:24 ע"י דיאטה מהחיים

אתמול הלכתי לריקודי עם. אני רוקדת ריקודי עם מגיל 14. ושם גם הכרתי את בעלי. אבל הפעם הלכתי עם מוטיבציה, החלטתי שאם כבר יש לי פעילות שבועית קבועה, אני רותמת אותה לירידה במשקל. המרקיד אפילו החמיא לי על האנרגיות המתפרצות ויצאתי בתחושה מאוד טובה. ואפילו מכרה אחת מהקבוצה שהיא דיאטנית הסבירה לי שריקודי עם זה תרגול אירובי מאוד טוב ושזה עוזר לפתח סיבולת לב-ריאה ושזה קריטי בעיקר למי שעושה דיאטה. (כולם שם כבר מכירים אותי ויודעים כל פעם שאני מתחילה דיאטה חדשה).

ניסיתי כבר ללכת למכון כושר פעם, אבל זה לא בשבילי. תמיד נדמה לי שמסתכלים עליי, ואיכשהו בריקודי עם אני הרבה יותר משוחררת. וגם האנשים שרוקדים הם לא בדיוק דוגמנים ודוגמניות. כולם עושים את זה בשביל הכיף, ובמכון כושר תמיד יש לי הרגשה שבאות כל הילדות האלה שרק רוצות להשוויץ בגזרה שלהן וב-mp3 החדש.

החלטתי גם שאני לא לוקחת יותר את האוטו לריקודי עם אלא הולכת ברגל, וזה מסתדר טוב עם החוג טיסנים של הבכור. ככה אני אוספת אותו בחזור, ולפני זה תמיד הייתי נתקעת בפקק והוא היה מנג'ס לי, עד שבסוף היינו עוצרים לקנות איזה חטיף. וככה גם אנחנו הולכים יחד (גם הוא צריך להוציא קצת קלוריות!) וגם אין חטיפים כי אנחנו מקצרים דרך השכונה. אפילו יצא לנו לדבר קצת והסברתי לו שירידה במשקל זה לא כל כך קל כמו שזה נראה, ושצריך ללמוד להתמיד ולא ישר לדחוף לפה כל מה שמתחשק. ונראה לי שהוא היה קצת מותש מההליכה, כי הוא נתן לי לדבר והקשיב ולא קטע אותי אפילו פעם אחת, שזה נדיר בשבילו. בקיצור, הודעתי לו שמעכשיו נעשה את ההליכה הזו כל שבוע ושהוא יוכל להשאיר את הטיסן בחוג, כמו שהוא רצה במילא.

הקטנה קצת מתישה אותי עם ההנקות והתחלתי לחשוב לגמול אותה, יש איזה תרופה חדשה ששמעתי עליה מחברה שאמורה ממש לשרוף קלוריות, אבל אסור לקחת אותה בהנקה. בעלי לא מבין מה הבעיה בכלל לגמול ואומר שאין לו שום בעיה לתת בקבוק ושהיא שרופה על הסימילאק. אבל כשצריך לקום באמצע הלילה הוא לא קם. הוא בטח לא מתעורר לבד, וכשאני מנסה להעיר אותו הוא ממלמל שהוא צריך לעבוד מחר (כאילו שאני יושבת רגל על רגל כל היום). בסוף אני מבינה שיותר קל פשוט לקום בעצמי וזהו. באתר של הדיאטה כותבים על זה די הרבה ובהתחלה זה תסכל אותי לקרוא על כל מיני בעלים שעושים דיאטה ביחד עם הנשים שלהם, וכאלה שתומכים ומעודדים. אבל עכשיו הבנתי שלא הייתי רוצה להתחלף עם אף אחת. אני אוהבת את בעלי ולא רוצה איזה רכרוכי יפה נפש במקומו. אני התחתנתי עם גבר גבר, לא עם אחד שעושה דיאטות.

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*