ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

קילו מאתיים

פורסם ביום 11-1-2011, בשעה 12:26 ע"י דיאטה מהחיים

ירדתי קילו מאתיים!!

אני בטוחה בטוחה בטוחה שזה קשור לזה שהחלפנו את המזוזות בבית. את הדיאטה המשכתי בדיוק אותו דבר, והאמת הקפדתי על הפעילות הגופנית ועל ההליכה וגם על תזונה נכונה. אבל כל הזמן מלווה אותי איזו הרגשה של קלילות, כאילו שבורא עולם מלווה אותי, וההרגשה הזו התעצמה מאוד מאז שהחלפנו את המזוזות, ומאז שהתחלתי לקרוא קבוע בתהילים כל יום.

הגננת של האמצעי קראה לנו לשיחה. בעלי לא היה יכול להגיע אז הלכתי לבד. מסתבר שהילד מרביץ בגן. הוא נטפל לאחד הילדים ומציק לו, קורא לו שמן, מרביץ, מסית נגדו ילדים אחרים. הוא אומר לו שהוא צריך לעשות דיאטה דחוף, מדבר אליו לא יפה. הייתי קצת בשוק, הייתי בטוחה שהוא ילד טוב בגן. זה נכון שבבית הוא לפעמים רב עם הבכור או מציק לקטנה, אבל לא משהו מיוחד. שאלתי אותה איך מטפלים בזה. היא ענתה שבגן הם מרחיקים אותו כשזה קורה, מסבירים לו ושמים עליו עין אבל בינתיים זה לא עוזר. היא חושבת שאנחנו צריכים לטפל בזה בבית ולהיות "יצירתיים" כמו שהיא אומרת. כלומר לא לטפל בזה באופן ישיר בעונשים ושיחות אלא למצוא דרך להגיע אליו. האמת, לא מתאים לי איך שהיא מדברת. מה להיות יצירתיים? אם בעלי ישמע את זה הוא בכלל יחטוף חום. הוא חושב שצריך להעמיד את הילד במקום ואם צריך אז גם להטיל עונשים. בלי טלוויזיה, בלי ממתקים וכו'. אני בעיקר חושבת שאם אני שולחת את הילד שלי לגן פרטי שעולה לי הון כסף ושנחשב הכי טוב באזור, אז הגננת היא זאת שצריכה להיות יצירתית, בשביל זה אני משלמת לה!

בינתיים לא הספקתי אפילו לדבר איתו כי הייתי צריכה ללכת לפגישה אישית עם התזונאית של קבוצת הרזיה וכל הפגישה לא הצלחתי בכלל להתרכז ודווקא נראה לי שהיא באמת מנסה לעזור.

גמלתי בשעה טובה את הקטנה ועכשיו היא רק עם בקבוק, ואוכלת מוצקים כמובן. כמעט התפלצתי כי בעלי כמעט נתן לה דבש ואסור להם בגיל כזה בכלל. הוא לא הבין בכלל למה אני מתעצבנת והייתי צריכה להראות לו באתר של הדיאטה הסבר שלם על איך שדבש מסוכן ממש בגיל הזה.

אנחנו מתכוננים לצאת בקרוב לחופש באילת אז זה מזל גדול שגמלתי את הקטנה כי עכשיו היא תוכל להישאר עם הבנים אצל חמותי ובעלי ואני נצא לחופשה כמו שצריך. אני קצת חוששת בעניין הדיאטה כי אנחנו בדיל של הכול כלול ואני מתה על הבופה של "הנסיכה". בפגישה הבאה עם התזונאית אני אבקש ממנה לבנות לי תפריט לחופשה, כי תמיד ההנחיות שלה הן קצת כלליות ואני לא תמיד יודעת מה מותר לי ומה אסור לי לאכול.

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*