ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

דיאטה, הכרויות רומנטיות וכל השאר

פורסם ביום 6-3-2011, בשעה 8:30 ע"י כל מיני

נרשמתי לשירות של דיאטה קלאב אחרי שהחלטתי שהגיע הזמן לעשות שינוי בחיים בכלל ובפרט בגוף ובדימוי העצמי שלי. החלטתי שאני יוצאת למסע למצוא חתן. לא סתם בחור לרגע אלא את החצי השני שלי. אני יכולה להגיד שעד שנרשמתי והכרתי את הגישה המאוד נכונה, חייתי במחשבה מוטעית שדיאטה היא תקופתית- יורדים במשקל כמה שצריך ומצמצמים היקפים וזהו, סיימנו. הנחה שהתגלתה מוטעית לגמרי כי ברגע שמצליחים במשימה, חושבים שסיימנו, מתחילים לא להקפיד שוב, פחות לשים לב והכל חוזר חלילה. זה לא פשוט בכלל אבל ברגע שמתחילים להפנים שמדובר באורח חיים וככזה הוא צריך להשתלב בשגרה היומית, הכל נעשה יותר קל ויותר הגיוני.

אז בקשר לחתן, אין מה לעשות, הכרויות רומנטיות הן אכן שלב בחיים שיכול להיות מלחיץ ודורש הרבה אנרגיות אך יחד עם זאת גם מאוד מאתגר ומהנה. כשנרשמתי לאתרי הכרויות והתחלתי בחיפושים ולנסות את מזלי, הנושא של הופעה חיצונית והחוסר שלמות שלי עם הגוף שלי זה משהו שעלה עוד בשלב הראשון. הרי באתרי הכרויות יש צורך להצמיד תמונה לפרופיל וזה מומלץ כי יש בחורים שלא מגיבים בלי תמונה ואז מתחיל החיפוש אחר התמונה מוצלחת, כזו שתשקף כמה שניתן את המציאות ותיראה אמינה ככל האפשר. הרי ההמלצות תמיד הם לבחור תמונה עדכנית ולא כזו שהייתי בה בנעורי במידה 38 כי בשלב שהוא הרי נתקדם לפגישה ואז המציאות תתגלה בכל מקרה. אז התמונה האידיאלית היא בעצם זו שתציג חיוך ותוציא אותי על הצד הטוב ביותר, כולל הדגשת עיניים יפות במיוחד, חיוך כובש וכן הלאה. ההתלבטות האם לבחור כזו שכוללת גם את הגוף או דווקא תמונה שמתמקדת בפנים, נפתרה מהר ומכיוון שהייתי רק בתחילת הדיאטה, החלטתי להפגין את החלקים היותר מושכים אצלי, כך לפחות חשבתי.

וזה עבד, במקביל לתחילת המפגשים הקבוצתיים שנתנו לי המון כוחות אחרי שנחשפתי לאחרים במצב דומה שחווים את אותם הקשיים ומתמודדים עם אותה מציאות יומיומית והרגשתי שאני לא לבד במערכה, התחלתי לקבל פניות של בחורים פוטנציאליים ושלב הדייטים והפגישות הראשונות התחיל. התחלתי לרדת במשקל באופן הדרגתי שזו הדרך הבטוחה להצליח בדיאטה והתחלתי להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמי וזה כנראה משהו ששידרתי כי חלק מהפגישות היו מוצלחות עם פוטנציאל להמשכיות.

ואז הכרתי את הבחור הנכון, זה שתרם מאוד לביטחון העצמי שלי כי מבחינתו הייתי מושכת מאוד. כפי שאני. זה עודד אותי להמשיך בדיאטה ולהיות שלמה עם מה שהשגתי ולרצות לשמור על זה ולא להישבר לרגע כדי לאבד את כל התוצאות המרשימות. התמיכה שהוא נתן לי יחד עם התמיכה החברתית שקיבלתי מהקבוצה, כולל הפידבקים החיוביים,  גרמו לי להרגיש טוב עם עצמי ובפעם הראשונה הרגשתי שאני יכולה להצליח במשהו עד הסוף, בלי לוותר באמצע ולחזור לנקודת ההתחלה ולהרגיש כישלון. השילוב האישי שלי עם ההכרות שהצליחה והדיאטה שהראתה תוצאות ריאליות בזמן הגיוני גרמו לי תחושה שאני יכולה ומסוגלת לכל דבר שאחליט, כל עוד אחליט שזה חשוב מספיק כדי להשקיע ולא לוותר, גם כשלפעמים זה לא פשוט והפיתוי לבחור באפשרות הפשוטה גדול.

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*