ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

דיאטה עם הילדים בקיץ

פורסם ביום 19-5-2011, בשעה 7:50 ע"י דיאטה מהחיים

כבר דיברתי כאן בעבר על החשש שלי מכך שהילדים שלי יפתחו הרגלי אכילה לא בריאים, אשר יחד עם הנטייה הגנטית שלהם להשמנה יביאו אותם גם כן למצב של עודף משקל בתוך כמה שנים. הגדול שלי כבר מתחיל להראות סימני השמנה, וחוץ מלנסות ולהכניס להם לחיים תזונה נכונה ומוטיבציה לעשות פעילות גופנית (מה שלא ממש הולך לי, כאשר המחשב מושך אותם לבהות במסך שעות על גבי שעות מדי יום..), אין לי הרבה מה לעשות. אז ניסיתי והבאתי אינספור מתכונים לדיאטה שאני חושבת שהם יאהבו, והם גם אוהבים חלק מהם. היום, אני יכולה לומר שיש לילדים שלי תזונה נכונה הרבה יותר מאשר בעבר, אבל זה עדיין לא מספיק. גם הם עדיין אוכלים הרבה ג'אנק וגם הם לא עושים מספיק ספורט.

אז מה אני עושה איתם? ובכן, לאחרונה עלה לי רעיון חדש – לנסות ולמנף את הקיץ ואת החופש הגדול כדי לדרבן אותם לצאת ולהפעיל קצת את הגוף. כבר שכנעתי את הגדול שיבוא איתי לבריכה פעם אחת, והוא בעיקר שיחק והשתולל במים במקום לשחות, אבל גם זה משהו. הדבר הטוב באמת היה שהוא כל כך נהנה עד שהוא ביקש ממני לעשות לו מנוי לקיץ, כדי שהוא יוכל לבוא איתי כל פעם שאני הולכת. הוא בטח מגזים – לא באמת יתחשק לו לבוא איתי בכל פעם, אבל כל פעם שהוא בא היא טובה. גם אני נהנית מקצת זמן איכות איתו, וגם הוא יוצא קצת מהמחשב ומזיז את עצמו. מי יודע – אולי בסוף אפילו אצליח לשכנע אותו לשחות…

אני רוצה לקחת גם את שני הקטנים יותר לבריכה, כדי לנסות ולהרגיל אותם כמה שיותר מוקדם לשחות ולעשות פעילות גופנית. זה חשוב לא פחות מאשר תזונה נכונה. הם אמנם עדיין לא סובלים מעודף משקל ועדיין לא מרגישים צורך לרדת במשקל, אבל אולי אם אני אצליח להטמיע בהם הרגלים בריאים של שחייה ותזונה נכונה, אולי אז הם בכלל לא יצטרכו להגיע למצב הזה.

חוץ מהבריכה, אני גם רוצה לקחת אותם לאיזה טיול טוב עם בעלי וכל המשפחה, מהר לפני שמתחמם מדי. נלך איזה כמה קילומטרים טובים, אולי איזה מסלול עם מים באחד מהנחלים בצפון. עכשיו זה הזמן לנסות ולגרום להם לאהוב כל מיני דברים כאלו, שהם גם מהנים וגם בריאים עבורם. אם הם יגדלו ויסגלו לעצמם אפילו רק הרגל אחד מכל מה שאני מנסה להטמיע בהם, אני אהיה מרוצה..

ואחרי שאני חושבת כל כך הרבה על הילדים, אולי הגיע הזמן לחזור ולהתרכז ב דיאטה שלי – אני חייבת להמשיך לשחות כמה שיותר, וכמובן ללכת למפגשים של ה קבוצת הרזיה. בעזרת השם, בעוד כמה חודשים או שנים, נהייה משפחה שלמה של שומרי משקל קלילים ומצליחים….

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*